Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

15 Σεπτεμβρίου 2013

Ατζαγκούν: "Μπορώ να σηκώσω το βάρος..."

Ο σκόρερ του Παναθηναϊκού στα Χανιά υποστήριξε πως οι «πράσινοι» δεν ήταν καθόλου καλοί κόντρα στον Πλατανιά και πως πρέπει να δουλέψουν έτσι ώστε να γίνουν καλύτεροι και να πάρουν τα αποτελέσματα που θέλουν.

«Δεν παίξαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, πιστεύω ότι ήμασταν καλύτεροι στο δεύτερο μέρος και θα είμαστε καλύτεροι στα επόμενα παιχνίδια», είπε αρχικά ο Αμπντούλ Ατζαγκούν και πρόσθεσε: «Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για τους νέους παίκτες και για εμένα που είμαστε στην πρώτη ομάδα, για να γίνουμε καλύτεροι».

Οσο για την απόφασή του να παίξει στον Παναθηναϊκό, σχολίασε: «Ο Παναθηναϊκός είναι μια πολύ καλή ομάδα και έκανα ένα πολύ σημαντικό για την καριέρα μου. Είναι μεγάλη η ευθύνη του να παίζεις με αυτή τη φανέλα και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Μπορώ να σηκώσω το βάρος της φανέλας του Παναθηναϊκού και οι προπονητές μου με πιστεύουν».

Τέλος, για τη θέση που του αρέσει να παίζει συμπλήρωσε: «Είμαι επιθετικός μέσος αλλά μπορώ να παίξω όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου να παίξω».