Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

9 Οκτωβρίου 2010

Καραγκούνης: «Θα συνεχίσω όσο μπορώ»

Συγκινημένος από το γεγονός ότι συμπλήρωσε τις 100 συμμετοχές με την Εθνική Ελλάδος εμφανίστηκε ο Γιώργος Καραγκούνης σε δηλώσεις του στο MEGA CHANNEL μετά από τη λήξη του αγώνα με την Λετονία.
«Θα συνεχίσω όσο μπορώ ακόμη. Είμαι υπερήφανος που τα κατάφερα. Είναι ξεχωριστή η ημέρα αυτή για εμένα. Δεν ξέρω πόσες θα φτάσω. Το επόμενο ρεκόρ θα είναι να πάρω μέρος σε άλλο ένα Euro. Στόχος μας είναι να είμαστε στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας», τόνισε ο Γιώργος Καραγκούνης για τις 100 συμμετοχές που συμπλήρωσε.

«Δεν είναι θέμα σύγκρισης», τόνισε αναφορικά με το εάν μπορεί να γίνει σύγκριση της ομάδας του Ρεχάγκελ με αυτή και συνέχισε: «Αλλάξαμε πολλά. Έφυγε ο προπονητής μετά από πολλά χρόνια και αλλάξανε αρκετοί παίκτες. Σήμερα έπαιξαν αρκετά νέα παιδιά με καλή απόδοση. Δεν είναι εύκολο να αλλάζει μια σελίδα τόσο μεγάλη. Θέλουμε τη στήριξη τη δική σας και του κόσμου και για να διεκδικήσουμε τα αποτελέσματα.

Είμαστε σε καλό δρόμο. Με το ίδιο σκορ το 1-0 κερδίζουν και άλλες μεγάλες ομάδες και δεν δέχονται γκολ. Μπροστά μας έχουμε να σκεφτόμαστε τους τρεις βαθμούς με το Ισραήλ και μετά την πρόκριση», τόνισε.

Ο Γιώργος Καραγκούνης μίλησε για τη συμμετοχή των νέων παικτών… «Προς το παρόν θέλουμε τη στήριξη όλων. Τώρα αποκτούν εμπειρίες τα παιδιά. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι έχουν καλή νοοτροπία και θέλουν να πετύχουν πράγματα με την Εθνική. Σε αυτούς πλέον πηγαίνει το φορτίο να συνεχίσουν την ανοδική πορεία της Εθνικής. Θα πρέπει να στηριχθεί η νέα προσπάθεια σε αυτά τα παιδιά», δήλωσε και κατέληξε:

«Είναι τυχεροί που παίζουν από τα 20. Εγώ στα 23 μου έκανα την δεύτερη μου εμφάνιση. Οι ευκαιρίες δίνονται. Όλος ο κόσμος θέλει να βλέπει τα νέα παιδιά»…
10bet