Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

28 Σεπτεμβρίου 2010

Λέτο: «Ολους τους τίτλους»


Συνέντευξη σε μηνιαίο περιοδικό παραχώρησε ο Σεμπάστιαν Λέτο και μίλησε για τον φετινό Παναθηναϊκό.
Ο Αργεντίνος αριστερός ακραίος τόνισε πως ο Παναθηναϊκός είναι καταδικασμένος να κυνηγήσει όλους τους τίτλους αλλά και μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ: «Οταν παίζεις στον Παναθηναϊκό δεν μπορείς να θέλεις κάτι άλλο εκτός από όλους τους τίτλους».

Για τους φετινούς στόχους του ΠΑΟ είπε: Συμμετέχουμε σε τρεις διοργανώσεις, οπότε καταλαβαίνετε πως τίποτα δεν είναι εύκολο. Όταν, όμως, αγωνίζεσαι σε μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός, δεν μπορείς να θέλεις κάτι άλλο εκτός απ' όλους τους τίτλους".

Για την παρουσία του ΠΑΟ στο Τσάμπιονς Λιγκ: "Στην Ευρώπη, φέτος, έχουμε μια σημαντική ευκαιρία. Θέλουμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση, να περάσουμε τον πρώτο γύρο, γιατί μόνο εκεί μπορούμε να δούμε πόσο δυνατοί είμαστε, κόντρα στις κορυφαίες ομάδες του κόσμου. Παράλληλα είναι μια τεράστια ευκαιρία για τον σύλλογο να διαφημιστεί στην Ευρώπη. Είναι τεράστιο κίνητρο το Champions League".

Για το επίτευγμά του να κατακτήσει δύο σερί νταμπλ με ΠΑΟ και Ολυμπιακό ανέφερε: “Ναι, αλλά ξέρω πως πριν από εμένα το ίδιο έκανε κι ο Νικοπολίδης. Μακάρι εγώ να γίνω ο πρώτος που θα έχω πάρει τρία συνεχόμενα».

Εστειλε το δικό του μήνυμα στον κόσμο: «Να γνωρίζουν πως δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα και πως όλοι οι παίκτες παίζουν πάντα για να φτάσουν τον Παναθηναϊκό ψηλά. Εγώ φέτος θα ήθελα να σκοράρω περισσότερα γκολ, η θέση μου το επιτάσσει άλλωστε, και να πετύχουμε όλους τους στόχους μας».

Ενώ για το σύνθημα των φίλων του ΠΑΟ είπε: «Φυσικά και το γνωρίζω. Γελάμε μ' αυτό στην ομάδα. Ξέρω τι λέει και μπορώ να το πω στα ελληνικά».
10bet