Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

25 Απριλίου 2012

Κρστιτς: "Δεν χάνω το Final-4!"

Παρά το γεγονός ότι ο Νέναντ Κριστς δεν έχει επιστρέψει πλήρως μετά τον τραυματισμό του, δηλώνει ότι δεν πρόκειται να έχανε για τίποτα το Final-4 της Κωνσταντινούπολης.

Σε δηλώσεις του, τόνισε ότι ακόμα πονάει λίγο, ωστόσο επισήμανε ότι θα είναι παρών στο Final-4 της Ευρωλίγκας και ότι δεν θα το έχανε με τίποτα.

"Αισθάνομαι καλύτερα. Ακόμη νιώθω λίγο πόνο, που κάποιες φορές γίνεται πιο έντονος, αλλά είναι σίγουρο ότι είμαι καλύτερα από ό,τι μία εβδομάδα πριν", τόνισε ο Νέναντ Κρστιτς και συνέχισε:

"Θα πρέπει σιγά-σιγά να βρω αγωνιστικό ρυθμό και να βρω τη φόρμα μου, που την έχω χάσει, κάτι που είναι φυσιολογικό αφού εδώ και δέκα μέρες δεν κάνω τίποτα.

Μπορεί για έναν κανονικό άνθρωπο να φαίνεται λίγο, αλλά για έναν επαγγελματία αθλητή είναι μεγάλο το διάστημα. Αυτό έχει σημασία. Να είμαι έτοιμος στο Final Four της Ευρωλίγκας και της VTB League, καθώς και για τα play offs του πρωταθλήματος. Πιστεύω πως πάνω-κάτω σε μία εβδομάδα θα είμαι πανέτοιμος. Δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω το Final Four της Κωνσταντινούπολης".


Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.