Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

6 Φεβρουαρίου 2012

Έλα κι εσύ στο ΟΑΚΑ για το... γλέντι!

Διπλά χαρούμενος είναι ο... κάποιος Σουμπίνιο για τη νίκη του Λεβαδειακού επί του Παναθηναϊκού.

Ο Σουμπίνιο γλύφει τον Βαγγέλα μπας και τον πάρει ξανά πίσω και δεν τον διαολοστείλει το καλοκαίρι σε κάποιο άλλο παράρτημα.

Το παικτάκι αυτό δήλωσε: "Εγώ είμαι πολύ χαρούμενος για διπλό λόγο. Πήγαμε καλά και πετύχαμε μια σημαντικότατη νίκη. Διότι οι άλλες ομάδες που έχουν τους ίδιους στόχους με τον Λεβαδειακό δεν έχουν πολλές πιθανότητες να νικήσουν ομάδες που είναι τόσο ψηλά στη βαθμολογία. Κι αυτό μας δίνει πόντους στην προσπάθεια που κάνουμε για να μείνουμε στην κατηγορία. Από την άλλη, εγώ χαίρομαι πολύ περισσότερο γιατί ανήκω στον Ολυμπιακό και με αυτήν τη νίκη βοήθησα για να μειωθεί η διαφορά στη βαθμολογία".

Εγώ μπορεί να είμαι δανεικός στη Λιβαδειά, αλλά ανήκω στους «ερυθρόλευκους». Κι αυτή η νίκη που σημείωσε ο Λεβαδειακός είναι αφιερωμένη σε όλους τους γαύρους. Εγώ είμαι παίκτης του Ολυμπιακού. Τώρα είμαι δανεικός, αλλά σε μερικούς μήνες θα γυρίσω. Η ομάδα μου είναι ο Ολυμπιακός και δεν θα μπορούσα να μην παίξω καλά όταν αντίπαλος είναι ο Παναθηναϊκός".

Έτσι, παραδέξου πως άνοιξατε τα πόδια στην ομάδα της Τρούμπας, ενώ με τον ΠΑΟ "σκυλιάσατε". Μήπως πήρατε και πριμ;

Για έλα στο ΟΑΚΑ στις 11 Μαρτίου να σε γλεντήσουμε κι εσένα όπως πρέπει! Από την καλύτερη θέση...

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.