Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

7 Ιουλίου 2010

Κρις:«Δεν θα περιμένω πολύ»

Για το μέλλον του στη Λιόν μίλησε στην εφημερίδα «Εκίπ» ο φερόμενος ως μεταγραφικός στόχος του Παναθηναϊκού, Κρις.

Ο έμπειρος αμυντικός έδειξε πως θέλει να μείνει στη γαλλική ομάδα, από την άλλη όμως τόνισε πως αν δεν τα βρουν, δεν έχει πρόβλημα να πάει σε άλλη , αν του δώσουν καλά λεφτά. Ο «Εκίπ» αναφέρει ότι για τον Κρις «ενδιαφέρεται και ο Παναθηναϊκός» και παραθέτει τις δηλώσεις του, σχετικά με αυτόν και τη Λιόν.

«Περιμένω να μάθω τι πρόταση θα μου κάνει η Λιόν και θα το συζητήσουμε», είπε ο Βραζιλιάνος αμυντικός από το Τιν, όπου προετοιμάζονται οι «λιονέ».

«Αν είναι να μείνω είμαι διατεθειμένος να κάνω κάποιες υποχωρήσεις αλλά αν η ομάδα θέλει να με κρατήσει, ας το προσπαθήσει κι αυτή. Διαφορετικά, αν μια άλλη ομάδα μου προσφέρει συμβόλαιο 2 ή 3 χρόνων με καλά λεφτά, δεν θα περιμένω πολύ», είπε ο αρχηγός της Λιόν.

«Σέβομαι το συμβόλαιό μου αλλά στο ποδόσφαιρο όλα αλλάζουν γρήγορα. Μέχρι τον Αύγουστο πολλά μπορούν να συμβούν. Ο μάνατζερ μου θα έρθει για να συζητήσει με τον πρόεδρο. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι. Θα έχουμε χρόνο να τα πούμε, δεν υπάρχει κάποια προθεσμία», πρόσθεσε ο Κρις.

Στο δημοσίευμα πέρα από το λόγο που γίνεται για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού, επισημαίνεται ότι έχει το πιο ακριβό συμβόλαιο στην ομάδα (4,2 εκ. ευρώ).