Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

30 Ιουνίου 2010

Λέτο: «Με βοήθησαν οι φίλαθλοι του ΠΑΟ»

Θετικός είναι ο απολογισμός της φετινής χρονιάς για τον Σεμπάστιαν Λέτο στον Παναθηναϊκό, όπως δήλωσε ο ίδιος στο περιοδικό «Hello». «Στην αρχή δεν ήξερα πως θα με αντιμετωπίσουν οι φίλαθλοι. Η αλήθεια είναι ότι με βοήθησαν πάρα πολύ και μέσα από αυτή τη δύσκολη απόφαση», ανέφερε μεταξύ άλλων. «Δεν θα ξεχάσω ποτέ που ο Σιμάο τραγούδησε ένα σύνθημα της ομάδας!», πρόσθεσε.

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε

Τη φετινή χρονιά είχατε να αποδείξετε αρκετά πράγματα ερχόμενος στον Παναθηναϊκό από τον Ολυμπιακό;

«Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη και σκληρή χρονιά. Έφυγα με ένα νταμπλ από τον Ολυμπιακό και πήγα στον αιώνιο αντίπαλο, όπου στην αρχή δεν ήξερα πως θα με αντιμετωπίσουν οι φίλαθλοι. Η αλήθεια είναι ότι με βοήθησαν πάρα πολύ και μέσα από αυτή τη δύσκολη απόφαση, βγήκε ένας πολύ επιτυχημένος χρόνος. Είμαι πολύ χαρούμενος που πετύχαμε φέτος με τον Παναθηναϊκό».

Τι σας έχει μείνει «χαραγμένο» από τους πανηγυρισμούς;

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ώρα που ο συμπαίκτης μου, Σιμάο, ανέβηκε στην πίστα κι άρχισε να τραγουδάει ένα σύνθημα που έχουν βγάλει οι οπαδοί του Παναθηναϊκού για μένα. Ξεκίνησε από το τίποτα, ήταν μια αυθόρμητη στιγμή, αλλά η συνέχεια ήταν εκπληκτική. Όλο το μαγαζί τραγουδούσε μαζί με τον Σιμάο. Επίσης, στο μυαλό μου θα είναι πάντα τα τελευταία λεπτά του τελικού κυπέλλου, με την ομάδα του Άρη. Ξέραμε ότι πλέον είχαμε κατακτήσει το νταμπλ και ετοιμαζόμασταν για τους μεγάλους πανηγυρισμούς. Περιμέναμε με ανυπομονησία το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή».

Για τη ζωή στην Ελλάδα: «Η Ελλάδα είναι μία καταπληκτική χώρα, έχω βρει την ηρεμία μου και πραγματικά μακάρι να μπορούσα να έμενα μόνιμα εδώ». Έλληνες και Αργεντινοί έχουμε πολλές ομοιότητες ως λαοί και ως άνθρωποι. Ζώντας στην Αθήνα είναι σαν να ζω στο Μπουένος Άιρες…».

Για τα μπουζούκια: «Λατρεύω τον τρόπο διασκέδασης των Ελλήνων και τρελαίνομαι για την ελληνική μουσική. ‘Ανεβαίνω’ πολύ όταν είμαι στα μπουζούκια. Ειδικά όταν ακούω Άννα Βίσση, ξεχνιέμαι. Έχει καταπληκτική φωνή!».

Για τη δημιουργία οικογένειας στο μέλλον: «Μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα της οικογένειας. Είναι ό,τι καλύτερο να γυρνάς σπίτι σου και να σε περιμένει κάποιος. Είναι σημαντικό να έχεις ένα δικό σου άνθρωπο, έναν άνθρωπο εμπιστοσύνης, ο οποίος θα σε στηρίζει στη ζωή σου. Μακάρι να μπορέσω στα επόμενα χρόνια να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια. Θα ήθελα να έχω και πολλά παιδιά. Ελπίζω ο Θεός να μου δώσει πολλά παιδιά και να έχουν υγεία. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Για τη σύντροφό του, Μαριέλα Λοσάνο: «Όταν δεν μιλάς τη γλώσσα, δεν είναι εύκολο να προσαρμοστείς σε μία νέα χώρα. Αυτό το πρόβλημα αντιμετώπισε και η Μαριέλα όταν ήρθαμε στην Ελλάδα. Με το πέρασμα, όμως, του χρόνου έφτιαξε τη δική της παρέα, αποτελούμενη από πολλές γυναίκες ποδοσφαιριστών. Μία από αυτές είναι και η σύζυγος του Λουτσιάνο Γκαλέτι».