Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

29 Οκτωβρίου 2014

Βρήκε το… τρίτο χέρι ο Κοτίτσας (pic)


Ο Εξωφυλαρούχας έκανε μια βόλτα στο facebook αμέσως μετά το ντέρμπι στο Καραϊσκάκη και είδε επαγγελματία ποδοσφαιριστή του Ηρακλή Ψαχνών να πανηγυρίζει για τον Ολυμπιακό με… ειρωνείες και να γράφει πως ο Αυλωνίτης έχει… τρίτο χέρι. Μάλιστα, παρουσιάζει και το ντοκουμέντο.
Έχετε διαβάσει το βιογραφικό μου; Αν όχι, ρίξτε μια ματιά πριν συνεχίσετε. Αν πάλι βαριέστε, θα σας πω ότι μέσα σε όλα γράφει πως είμαι 24 ώρες το 24ωρο στο facebook. Τίποτα δεν μου ξεφεύγει. Ειδικά όταν έχει μεγάλα ματς, αμέσως μετά το τέλος τους μου βγαίνουν τα μάτια πάνω απ’ το φεϊσμπούκι. Αυτό έκανα και το βράδυ της Κυριακής. Με το που τελείωσε το ματς, ξεχύθηκα στους τοίχους όλων και έψαχνα τα καλύτερα στάτους και σχόλια.

Χθες λοιπόν που ήμουν στο ΟΑΚΑ και παρακολουθούσα το ματς της ΑΕΚ με τον Ηρακλή Ψαχνών, είδα να μπαίνει στο γήπεδο σαν αλλαγή ο Ευθύμης ο Κοτίτσας. Παίκτης του Ηρακλή Ψαχνών, παλιός του Ιωνικού για όσους θυμούνται, έχει φτάσει πλέον τα 28. Που κολλάει το ντέρμπι και το facebook με τον Κοτίτσα; Μετά το ματς ο Ευθύμης, επαναλαμβάνω, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, σχολίασε κάτω από ένα στάτους το εξής: «Το τρίτο χέρι ο Αυλωνίτης το έχει» (το βλέπετε και στη φώτο άλλωστε). Ξεκάθαρη σπόντα για το… τρίτο χέρι, το οποίο δεν υπάρχει. Αρα, Ευθύμη μου, δεν εννοούσες το χέρι του Αυλωνίτη, αλλά κάτι άλλο…

Σαφώς και δεν είναι κακό οι ποδοσφαιριστές να υποστηρίζουν κάποια ομάδα. Άλλωστε, όλοι μας κάτι είμαστε (εκτός από μένα, που είμαι τα πάντα και τίποτα). Αλλά βρε Ευθύμη. Αν η ομάδα σου ο Ηρακλής Ψαχνών αγωνιστεί στο Κύπελλο με τον Ολυμπιακό ή αν αύριο μεθαύριο βρεθείς και πάλι στη Σούπερ Λίγκα και παίξεις εναντίον του Ολυμπιακού, πώς θα αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας; Αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και πετύχεις αυτογκόλ, τι γίνεται; Θα φταίνε οι «κακοί» που θα στα χώνουν ή εσύ που μετά από ντέρμπι και την ώρα που οι Παναθηναϊκοί είχαν τον πόνο τους, εσύ έγραφες φόρα παρτίδα για… τρίτο χέρι του Αυλωνίτη; Δεν τα κάνουν αυτά Ευθύμη οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές γιατί μπορεί να εκτεθούν… Καλό θα είναι να είσαι περισσότερο προσεκτικός.

Rebuke.gr