Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

13 Δεκεμβρίου 2013

"Κυρίαρχος στην Ελλάδα, πρωταγωνιστής στην Ευρώπη"


Στο περιοδικό "Crash" για το ενδεχόμενο της εμπλοκής του στον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό και όχι μόνο μίλησε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ τόνισε πως η απόφαση του θα παρθεί εφόσον πρώτα εξεταστούν οι οικονομικές μελέτες, ανέφερε πως συζητάει μόνο για το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών, ξεκαθαρίζει για μία ακόμα φορά πως δεν πρόκειται να αφήσει το μπάσκετ, ενώ μιλάει για τον αυθορμητισμό του, αλλά και το κίνητρο της ενασχόλησής του με το "τριφύλλι".

"Θα εξετάσουμε όλες τις οικονομικές μελέτες και και τότε θα είμαι έτοιμος να απαντήσω αν θα διεκδικήσω ή όχι το πλειοψηφικό πακέτο. Το ενδεχόμενο εμπλοκής που συζητώ είναι αποκλειστικά και μόνο για το πλειοψηφικό πακέτο. Κατανοώ τον ενθουσιασμό του κόσμου για κάθε νέα προσπάθεια, η οποία εκ των πραγμάτων γεννά νέες προσδοκίες. Από μικρό παιδί είμαι ταυτισμένος με την ιδέα του Παναθηναϊκού. Έτσι με μεγάλωσε ο πατέρας μου που έγραψε τη νεότερη ιστορία του Παναθηναϊκού και του ελληνικού μπάσκετ με χρυσά γράμματα σε όλη την Ευρώπη", ανέφερε αρχικά ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και πρόσθεσε σχετικά με το όραμά του.

"Το όραμα εξ ορισμού αποτελεί το άπιαστο όνειρο. Στόχος μου είναι η απόλυτη κυριαρχία εντός των συνόρων και πρωταγωνιστικός ρόλος στην Ευρώπη".

Σχετικά με το κίνητρο της ενασχόλησης με τον Παναθηναϊκό είπε ότι: "Επειδή όπως λένε οι κοντινοί μου άνθρωποι είμαι αρκετά παρορμητικός και λειτουργώ κυρίως με το συναίσθημα και λιγότερο με τη λογική, σας εξομολογούμαι ότι το πάθος μου για τον Παναθηναϊκό είναι η κινητήρια δύναμη που με ωθεί να κλέβω πολύτιμο χρόνο από την οικογένεια και τα παιδιά μου. Με μόνο αντάλλαγμα το χαμόγελο της νίκης στα χείλη των φιλάθλων".

Όσο για την ομάδα μπάσκετ ξεκαθαρίζει πως: "Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω από τον μπασκετικό Παναθηναϊκό, το δηλώνω κατηγορηματικά".

Επιπλέον αναφέρθηκε και στην προσπάθεια του Γιάννη Αλαφούζου στο ποδόσφαιρο, λέγοντας: "Ο κ. Αλαφούζος έχει ξεκινήσει μια σημαντική προσπάθεια, ανεξάρτητα από το αν θα εμπλακώ εγώ ή όχι στο όλο εγχείρημα. Το πρώτο και κύριο είναι να μην διαταραχθεί το κλίμα στην ομάδα".