Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

6 Ιανουαρίου 2012

"Δεν ήρθα απλώς για τη... μεταγραφή"

O Τοτσέ είναι αποφασισμένος να παλέψει για την ευκαιρία του και τη θέση του στην «πράσινη» ενδεκάδα.

«Μου έδωσε δύναμη και εμπιστοσύνη το γκολ αυτό. Και την ευκαιρία να δείξω ότι ''επέστρεψα'' μετά τον τραυματισμό μου. Χαίρομαι πολύ, διότι πάνω απ' όλα βοήθησε την ομάδα να πάρει έστω έναν βαθμό σ' ένα σημείο που φαινόταν ότι θα έχανε το ματς. Αυτό το γκολ για μένα ήταν ένα βήμα για να φτάσω στον στόχο που έβαλα από την πρώτη μέρα που ήρθα στον Παναθηναϊκό. Δηλαδή, να σημειώσω όσο το δυνατόν περισσότερα τέρματα και να πάρουμε τον τίτλο. Δεν ήρθα απλώς για τη... μεταγραφή, ήρθα για να βοηθήσω ουσιαστικά την ομάδα» έλεγε ο 29χρονος φορ, στο περιβάλλον του, για να συμπληρώσει.

«Θα έπρεπε να έχουμε νικήσει, αλλά έτσι όπως εξελίχθηκε η αναμέτρηση η ισοπαλία ήταν το μικρότερο κακό. Στο τελευταίο λεπτό ο Κλέιτον μού έκανε μία φοβερή πάσα και έκανε πιο εύκολη τη δουλειά μου. Το ίδιο τρομερή ήταν και η ασίστ του Κατσουράνη, αλλά... Ειλικρινά, δεν το πίστευα πώς το έπιασε ο τερματοφύλακας του Παναιτωλικού. Ηταν τρομερή η αντίδρασή του από τόσο κοντά...».

Ωστόσο, ο Τοτσέ γνωρίζει πως η φανέλα του βασικού είναι αντικειμενικά πολύ δύσκολος στόχος:

«Ξέρω ότι είναι δύσκολο να γίνω βασικός στον Παναθηναϊκό. Με τον Λέτο στην κορυφή όλα λειτουργούν πολύ καλά. Αλλά σε τελική ανάλυση ξέρω ότι ο προπονητής είναι ευφυής και δουλεύω για να είμαι έτοιμος όποτε χρειαστεί. Την εμπιστοσύνη για να παίζεις από την αρχή την κερδίζεις καθημερινά με τη δουλειά στο γήπεδο και πρέπει να προσαρμοστώ σ' αυτά που μου ζητάει ο προπονητής μου...» έλεγε στο περιβάλλον του ο Ισπανός.

Ενώ για τους συνεχόμενους τραυματισμούς έλεγε πως έφταγε ο ίδιος, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις βιάστηκε:

 «Δεν μου είχε ξανασυμβεί αυτό που έχω πάθει φέτος. Είχα και στο παρελθόν τραυματισμούς, αλλά δεν είχα πρόβλημα στην ανάρρωση. Πρώτη φορά τραυματίζομαι τόσες πολλές φορές σε τόσο μικρό διάστημα. Κι αυτό ήταν λόγω του ότι... βιαζόμουν. Ηθελα να παίξω προτού ολοκληρωθούν όλα τα στάδια ανάρρωσης, με αποτέλεσμα να προκύπτουν νέα προβλήματα...».

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.