Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

12 Ιουλίου 2010

Απίστευτο θράσος από Κανελλόπουλο...

Διαβάστε τι δήλωσε:

Ο Θανάσης Κανελλόπουλου, που ουσιαστικά είδε την υποψηφιότητά του να «καίγεται», ήταν σαφώς ενοχλημένος: «Κάποιοι θέλουν πάση-θυσία να μην εκλεγεί ο Κανελλόπουλος. Είναι μια συγκεκριμένη ΠΑΕ, η οποία δεν θέλει με τίποτα τον Κανελλόπουλο. Να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη. Τι τώρα, να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μου;

Η πιο πετυχημένη παρουσία, με στατιστικά στοιχεία, ήταν η δική μου. Ανέλαβα χρέη 8,5 δις και άφησα 1,5 δις χρέη, που τα 850 εκατ αφορούσαν παλιές οφειλές προς την ΕΠΟ. Δεν εξυπηρετώ συγκεκριμένα συμφέροντα. Βασική μου αρχή είναι να διοικούν τη Superleague πρόσωπα τρίτα, να μην έχουν σχέση με τις ομάδες. Εγώ τυπικά δέχθηκα να είμαι αντιπρόεδρος σε μία ΠΑΕ, στον Ολυμπιακό Βόλου, για να έχω δικαίωμα να είμαι υποψήφιος. Η βασική μου θέση είναι ότι η Superleague δεν πρέπει να διοικείται από ανθρώπους που έχουν συμφέροντα με τις ομάδες».

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ... ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΘΙΓΜΕΝΟΣ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ