Δεν μπορώ να πω ότι είχαμε και πολλές αμφιβολίες για το που θα πήγαινε η κούπα από την στιγμή που η ομάδα που έχει στήσει ο Παύλος Γιαννακόπουλος με την μπαγκέτα του Ζέλικο ήταν εκεί. Επειδή ο διάολος έχει πολλά ποδάρια και ποτέ δεν ξέρεις είπαμε να μην πάμε στην Ομόνοια από την… Πέμπτη. Όμως ακόμα και αυτός ο Παναθηναϊκός που στα τελευταία επτά λεπτά του αγώνα δεν είχε και πολύ το μυαλό του στο παιχνίδι αλλά έκανε πρόβες κούπας δεν μπόρεσε να απειληθεί από τους τύπους της Μακάμπι.
Κάποια στιγμή θα πρέπει όλοι να το πάρουμε απόφαση ότι όσο είναι στην διοίκηση, ο κορυφαίος εν ζωή Έλληνας παράγοντας, Παύλος Γιαννακόπουλος και στον πάγκο ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς απλά θα κάνουν ότι θέλουν σε Ελλάδα και Ευρώπη. Και ένα πρωτάθλημα να χάσουν και ένα κύπελλο να χάσουν δε λέει τίποτε. Έχουν μαζέψει τόσα πολλά στην Ελλάδα και το πλέον σημαντικότερο στην Ευρώπη που δεν υπάρχει δεύτερος. Στόχος πλέον είναι η Ρεάλ που όμως όταν έπαιρνε τις κούπες δεν έπαιζε μπάσκετ η μισή Ευρώπη. Άμα ήταν έτσι οι πράσινοι τώρα θα είχαν 12 και δεν θα συμμετείχαν σε 3 για να κάνουν διακοπές.
Ο Παύλος Γιαννακόπουλος έχει πάρει μία τεράστια απόφαση. Θέλει να κάνει κουμάντο στην ομάδα του ο κορυφαίος προπονητής της Ευρώπης και ένας από τους κορυφαίους του κόσμου. Έχει πάρει επίσης απόφαση ότι το πιο σημαντικό από όλα είναι η ομάδα και ο κόσμος και όχι οι μονάδες.
Έχει φύγει ο Γκάλης, ο Γουίλκινς, ο Βολκόφ, ο Πάσπαλιε, ο Μποντιρόγκα, ο Ρέμπρατσα, ο Βράνκοβιτς, ο Σκοτ, ο Οικονόμου, ο Μυριούνης, ο Φάνης και ένα σωρός άλλοι. Τελευταίος έφυγε ο Σπανούλης μετά από ένα σούπερ σήριαλ του καλοκαιριού επειδή ήθελε και άλλα λεφτά. Ε, και;
Έμεινε ο Διαμαντίδης, ο Ομπράντοβιτς, και ήρθε ο Σάτο. Αποτέλεσμα; Οι πράσινοι στην ευρωπαϊκή κορυφή και όλοι οι άλλοι από κάτω. Ο Παύλος Γιαννακόπουλος έχει δαπανήσει 400 και βάλε εκατομμύρια ευρώ για αυτή την ομάδα. Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να χάσει ένα παίκτη για κάτι ψιλά είναι βλάκας. Απλά δε θα χάσει ποτέ την ομάδα και τον κόσμο για ένα παίκτη και πολλά κάνει.
Για το παιχνίδι δεν έχω να πω και πολλά. Τι να πούμε άλλωστε; Αλλά απλά ας αναφέρω το εξής. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο μία ομάδα αντίπαλη του Ομπράντοβιτς, να την έχει πιάσει η Θάλασσα 3 λεπτά πριν το τέλος και να είναι ο Ζότς 9 πόντους πίσω. Το γύρναγε το παιχνίδι ναι ή όχι; Απαντήστε την ερώτηση και κερδίστε από τώρα την… 7η. Ρητορικό είναι το ερώτημα έτσι;
sportaction.gr
