Στη Βαρκελώνη ήταν ωραία με το έκτο, με το έκτο για παρέα... Και στη Κωνσταντινούπολη θα είναι ωραία με το έβδομο για παρέα !!! Ξέρω ξέρω θα μου πείτε ότι προτρέχω αλλά πως να μην το κάνω, με αυτή την ομάδα, την οικογένεια που κάνει τους πάντες να παραμιλούν.
Έχουν περάσει μόλις λίγες ώρες και ακόμα δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις τα συναισθήματά μου. Είναι από αυτές τις στιγμές που λες Θέε μου σε ευχαριστώ που ήμουν και εγώ εκεί. Ή για να είμαι πιο σωστή θα έπρεπε να πω ΠΑΟ μου σε ευχαριστώ !
Έχω ζήσει πολλές όμορφες στιγμές στο μπάσκετ όμως πλην της Εθνικής ομάδας, ο Παναθηναϊκός ήταν αυτός που με έκανε να αισθάνομαι τόσο όμορφα. Παρόλο που λίγο ή πολύ όλοι το περιμέναμε το έκτο και το ξέραμε ότι θα το πάρουμε γιατί μην γελιόμαστε το Τριφύλλι φέτος έδωσε.... ρεσιτάλ, αυτό που νιώσαμε με την λήξη του τελικού δεν περιγράφεται.
Ε, όταν μπήκα και στα αποδυτήρια και αγκάλιασα το... έκτο, εκεί δεν μπορούσα να περιγράψω την χαρά που ένιωθα. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και οι παίκτες και συνεργάτες του ήταν και αυτή τη φορά μακράν οι καλύτεροι και εμείς είμαστε πολύ περήφανοι για αυτούς και ένα μπράβο και ένα ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να τους πούμε.
Η πράσινη αυτοκρατορία συνεχίζεται και θα συνεχίζεται για πολλά χρόνια ακόμα κάνοντας τους πάντες να παραμιλούν την ίδια ώρα που κάποιοι άλλοι θα παραμένουν αιώνια δεύτεροι και θα προσπαθούν να κερδίσουν τις εντυπώσεις με ανούσιες δηλώσεις και κινήσεις.
Ως απολογισμό από το φάιναλ φορ της Βαρκελώνης εκτός από το τεράστιο ευχαριστώ στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού, θα πρέπει όλοι να δώσουμε συγχαρητήρια στον κόσμο του Τριφυλλιού που απέδειξε για ακόμη μια φορά την αγπάπη για την ΥΠΕΡΟΜΑΔΑ του ΑΡΧΟΝΤΑ Ομπράντοβιτς. Μάλιστα παρόλο που τα 2/3 του Παλάου Σεν Τζόρντι ήταν γεμάτα από Ισραηλινούς, οι πράσινοι ήταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΙ.
Με την καρδιά και το μυαλό να είναι στις απίστευτες στιγμές που ζήσαμε στην Βαρκελώνη, πλέον θα γυρίσουμε σελίδα και θα πάμε για το δεύτερο. Για την ακρίβεια, θα πάμε για την επόμενη... φάπα στον πελάτη.
Υ.Γ.: Κλείνοντας θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Δημήτρη Διαμαντίδη ! Είναι μακράν ο καλύτερος Έλληνας αθλητής και δεν χορταίνω να τον απολαμβάνω να κάνει εντός παρκέ τα γνωστά... μαγικά του. Ότι και να πει κανείς για αυτόν τον άνθρωπο είναι λίγο. Εύχομαι μόνο να τον έχει ο Θεός καλά για να μπορούμε να τον απολαμβάνουμε για πολλά χρόνια ακόμα ! Μήτσο σε ευχαριστούμε για όλα !
Μίρκα Μπούρα

