Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

1 Σεπτεμβρίου 2010

Νέος στόχος το Euro για Σισέ!


Τα 29 γκολ του Τζιμπρίλ Σισέ την περασμένη σεζόν οδήγησαν τον Παναθηναϊκό στο νταμπλ και τον Γάλλο στο Μουντιάλ. Φέτος ο στράικερ των «πράσινων» θέλει να ξεπεράσει τον εαυτό του και έτσι εκτός των άλλων να βρεθεί και πάλι στους «τρικολόρ» ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2012.

Ο Σισέ με δηλώσεις στην πατρίδα του εμφανίστηκε απογοητευμένος που δεν κλήθηκε στα ματς των προκριματικών από τον Λοράν Μπλαν, αλλά αποφασισμένος να είναι στα επόμενα ματς και στην τελική φάση.

«Είμαι λίγο απογοητευμένος που δεν κλήθηκα στην εθνική ομάδα, αλλά είμαι διαθέσιμος. Εχω στο μυαλό μου να κερδίσω μια θέση για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και θα κάνω τα πάντα για να είμαι εκεί» τόνισε αρχικά και πρόσθεσε:

«Η εθνική Γαλλίας είναι μια περηφάνια. Εχουμε βάλει κάποια πράγματα στη θέση τους και αυτό θα μας βοηθήσει να γυρίσουμε σελίδα. Η Νότια Αφρική ήταν ένα κεφάλαιο το οποίο προσπαθώ να ξεχάσω. Ελπίζω να τα πάω καλά φέτος, διότι θέλω να συμμετάσχω σε αυτό το Euro και να τα πάει καλά η εθνική ομάδα. Της εύχομαι καλή τύχη».