Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

28 Αυγούστου 2010

Οι πρώτες δηλώσεις Γκαρσία...

«Πρόκειται για μια μεγάλη αλλαγή στην καριέρα μου. Οι στόχοι μου συμβαδίζουν με αυτούς του Παναθηναϊκού. Ήρθα σε μία ομάδα που πρωταγωνιστεί. Έχω κάνει προετοιμασία με την Σαντατέρ και θα είμαι πανέτοιμος να βοηθήσω σε 15 μέρες.», ανέφερε χαρακτηριστικά στις πρώτες δηλώσεις του ο Ισπανός άσος.


Για τους αγώνες κόντρα στην Μπαρτσελόνα: «Είναι μεγάλο κίνητρο να αγωνίζεσαι κόντρα σε μεγάλες ομάδες. Πόσο μάλλον κόντρα στην κορυφαία του κόσμου».

Για τις λίγες συμμετοχές που είχε πέρσι με την Ρασίνγκ: «Είχα ένα πρόβλημα με τον χιαστό μου που με πήγε πίσω. Στη συνέχεια άλλαξε και ο προπονητής. Τώρα είμαι καλά και θα βοηθήσω τον Παναθηναϊκό».

Για τους Σισέ και Σεϊταρίδη: «Έχω μιλήσει με τον Σισέ και με τον Σεϊταρίδη. Είναι σημαντική η παρουσία τους στην ομάδα γιατί θα με βοηθήσουν στην προσαρμογή μου».