Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

1 Σεπτεμβρίου 2010

Πλεσί: «Ευτυχισμένος επειδή ήρθα σε μεγάλο κλαμπ»!


Στο… παρά πέντε έγινε το έκτο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού. Ο Νταμιέν Πλεσί πραγματοποίησε το πρωί την πρώτη του προπόνηση με το «τριφύλλι» και πριν λίγη ώρα, άνοιξε τα… χαρτιά του, στην επίσημη παρουσίαση του από την «πράσινη» ΠΑΕ. Αναλύοντας τις φιλοδοξίες και τα όνειρά του, για τη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα του και τονίζοντας πως η εμπειρία της Λίβερπουλ θα τον βοηθήσει πολύ.

Έχει μάθει πολλά δίπλα σε ποδοσφαιριστές όπως ο Τζέραρντ, ο Μασκεράνο, ο Τσάμπι Αλόνσο. Όλα αυτά, θέλει να τα… βγάλει στο γήπεδο, με την φανέλα του Παναθηναϊκού πλέον. Ο Νταμιέν Πλεσί (αφού πρώτα ξεκαθάρισε ότι έτσι προφέρεται το επίθετό του) παρουσιάστηκε επίσημα από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, αναλύοντας τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του.


Ο Κάρλος Φρέιτας ήταν ο άνθρωπος που παρουσίασε τον Γάλλο θηριώδη χαφ, λέγοντας: «Παρουσιάζουμε τον νέο μας παίκτη που υπέγραψε συμβόλαιο για τρία χρόνια. Έχουμε πολλές προσδοκίες από αυτόν και έχει μια αναγνωρισμένη πορεία στην Γαλλία και την Αγγλία».


Ακολούθως, μίλησε ο Πλεσί:
«Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι στον Παναθηναϊκό. Έφυγα από ένα μεγάλο κλαμπ και ήρθε σε ένα άλλο εξίσου μεγάλο. Ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα και είμαι ευτυχισμένος για αυτό».

-Ποιοι είναι οι στόχοι σου;
«Επρεπε να έρθω σε μια μεγάλη ομάδα. Έμαθα πολλά τόσα χρόνια στην Λίβερπουλ δίπλα σε μεγάλους παίκτες όπως ο Τζέραρντ, αλλά ήθελα να πάω κάπου που να παίζω».

-Σε ποια θέση θέλεις να αγωνίζεσαι;
«Η θέση μου είναι αυτή του ανασταλτικού μέσου».

-Στην συγκεκριμένη θέση υπάρχει μεγάλος συναγωνισμός στον Παναθηναϊκό…
«Είναι θέμα του προπονητή που και πότε θα παίξω. Όποτε και όπου μου ζητηθεί να βοηθήσω εγώ είμαι έτοιμος. Ο προπονητής αποφασίζει. Είμαι χαρούμενος που είμαι στον Παναθηναϊκό, έχω δουλέψει εντατικά όλο αυτό το διάστημα και είμαι σε καλή κατάσταση».

-Θα σε βοηθήσουν να προσαρμοστείς οι συμπατριώτες σου στον Παναθηναϊκό (σ.σ. Σισέ, Μπουμσόνγκ, Γκοβού);
«Είναι κάτι ενισχυτικό και σίγουρα με βοηθάει στην προσαρμογή μου. Το να βρεθείς σε μια ομάδα στο εξωτερικό με τόσους συμπατριώτες του σίγουρα βοηθάει».

-Υπήρξε ενδιαφέρον για σένα από τον Ολυμπιακό;
«Η συνομιλία με τον Κάρλος Φρέιτας με έπεισε να έρθω στον Παναθηναϊκό. Εμένα προσωπικά δεν με είχε πλησιάσει κάποια ομάδα. Αυτά είναι θέματα του μάνατζέρ μου».

-Πιστεύεις ότι ο Παναθηναϊκός είναι η ευκαιρία που έψαχνες για να δείξεις ποιος είσαι;
«Όταν έφυγα απο τη Λιόν σε ηλικία 18 ετών πήγα στη Λίβερπουλ και μέσα απο τις προπονήσεις έμαθα πολλά από τους μεγάλους παίκτες που είχε η ομάδα. Δεν έπαιξα, όμως, πολλά παιχνίδια. Ο Παναθηναϊκός είναι η ευκαιρία μου να αποδείξω όλα όσα έχω μάθει αυτά τα χρόνια».

-Σε τι επίπεδο ετοιμότητας είσαι;
«Σήμερα προπονήθηκα κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα και αισθάνομαι έτοιμος να αγωνιστώ. Υπάρχουν, βέβαια, κάποια χρονικά περιθώρια μέχρι να έρθει το επόμενο επίσημο παιχνίδι και θα με βοηθήσει ακόμη περισσότερο αυτό το διάστημα».

Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο Πλεσί αποκάλυψε ότι θα πάρει το νούμερο 19, το οποίο την περασμένη σεζόν άνηκε στον Γκάμπριελ.



Φρέιτας: «Τελειώσαμε…»



Μετά το τέλος της επίσημης παρουσίασης του Πλεσί, ο Κάρλος Φρέιτας σε πηγαδάκι με τους εκπροσώπους του Τύπου επισήμανε ότι κατά πάσα πιθανότητα οι μεταγραφές τελείωσαν για το «τριφύλλι»: «Νομίζω τελειώσαμε. Δεν νομίζω να γίνει κάτι. Έχουμε ένα ρόστερ που μπορεί να ανταπεξέλθει στις διοργανώσεις. Παίζουμε με έναν στράικερ. Έχουμε τον Σισέ και τον Πετρόπουλο. Αποκτήσαμε τον Λουίς Γκαρσία που μπορεί να παίξει σε άλλες θέσεις της επίθεσης, αλλά δείτε άλλους παίκτες όπως ο Βίγια ή ο Ρομάριο παλιότερα που δεν ήταν στράικερ και είχαν το γκολ. Καμιά φορά πρέπει να εμπιστεύεσαι και τις υποδομές».