Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

18 Αυγούστου 2010

Γιώργος Αφρουδάκης:"Υπήρξε επαφή"

Ο Γιώργος Αφρουδάκη ξεκαθάρισε σε αθλητική ιστοσελίδα πως ποτέ του δεν είχε καμία επαφή με τον Πατέρα, τονίζοντας ωστόσο πως πριν 15 μέρες κάποιος από τον Παναθηναϊκό τον είχε προσεγγίσει, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάτι παραπάνω:

«Δεν γνωρίζω τίποτα για το θέμα που έχει προκύψει με τον κύριο Πατέρα. Το μόνο που υπάρχει είναι το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για την απόκτηση μου και τίποτα άλλο. Πριν δεκαπέντε μέρες, με είχαν προσεγγίσει από το πόλο του Παναθηναϊκού και με είχαν ενημερώσει πως θα μου γίνει πρόταση, κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει και μάλλον η μεταγραφή μου δεν θα πραγματοποιηθεί», ήταν αρχικά τα λόγια του διεθνή φουνταριστού, ο οποίος στην συνέχεια ξεκαθάρισε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό, «δεν έχω πει ποτέ όχι στον Παναθηναϊκό, θα με ενδιέφερε μια τέτοια προοπτική αν μου γίνει κάποια συγκεκριμένη πρόταση».