Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

8 Ιουλίου 2010

Περιμένει ο Κρις...

Ο 33χρονος άσος περιμένει τις εξελίξεις που θα προκύψουν από τη συνάντηση που θα έχει ο μάνατζέρ του, Μαρτσέλο, με τον πρόεδρο της Λιόν, Ζαν Μισέλ Ολάς, την ίδια στιγμή που όλα τα γαλλικά ΜΜΕ αφιερώνουν πλήθος λέξεων και ρεπορτάζ για τις επικείμενες διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών αλλά και τη «σφήνα» του Παναθηναϊκού που έχει τον Βραζιλιάνο στην κορυφή της μεταγραφικής του λίστας και «καραδοκεί»...

Η εφημερίδα «L’ Equipe» φιλοξενεί στην ιστοσελίδα της βασικό θέμα για τον Κρις, υπογραμμίζοντας:

«Έχοντας το μεγαλύτερο συμβόλαιο της ομάδας με 4,2 εκατ. ευρώ το χρόνο (σ.σ. μικτές απολαβές, άρα σύμφωνα με τη γαλλική φορολόγηση οι καθαρές απολαβές του είναι κοντά στα 2 εκατ. ευρώ το χρόνο) ο Κρις ελπίζει να επεκτείνει τη συνεργασία του με τη Λιόν, ένα χρόνο πριν από το τέλος του συμβολαίου του. Ολοκληρώνοντας το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του στο Τιν με τους συμπαίκτες του, ο αρχηγός της Λιόν δεν ανησυχεί.

«Περιμένω να μάθω την πρόταση της ομάδας για να συζητήσουμε» δήλωσε ο Κρις την Τετάρτη στην εφημερίδα «Le Dauphiné Libéré» και συνέχισε λέγοντας:

«Από τη στιγμή που εγώ θέλω να μείνω, σίγουρα και θα κάνω κάποιες μικρές υποχωρήσεις. Αν η ομάδα θέλει να με κρατήσει οφείλει να κάνει και εκείνη τη δική της προσπάθεια και έτσι μπορούμε να φτάσουμε σε συμφωνία».

Ακόμα και αν «αγαπάει» τη Λιόν, όπου έχει άριστα προσαρμοστεί και δεν έχει στις βασικές του προτεραιότητες την αποχώρησή του, ο Βραζιλιάνος αφήνει πάντα ένα «παράθυρο» αποχώρησης.

Γνωρίζοντας ότι τον παρακολουθεί ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με τη «Le Parisien» της Τετάρτης, ο Κρις δεν αποκλείει την πιθανότητα να αποχωρήσει από τη Λιόν:

«Σέβομαι πάντα τα συμβόλαιά μου, αλλά στο ποδόσφαιρο όλα εξελίσσονται γρήγορα. Μέχρι τον Αύγουστο μπορεί πολλά πράγματα να συμβούν. Αν μία ομάδα μου προτείνει συμβόλαιο 2 ή 3 χρόνων με καλές απολαβές, δεν θα περιμένω για πολύ» προειδοποιεί με σιγουριά και προσθέτει:

«Ο ατζέντης μου (Μαρτσέλο) θα έρθει στη Γαλλία για να μιλήσει με τον πρόεδρο. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Υπάρχει ο χρόνος για να μιλήσουμε, δεν έχω θέσει κάποιο χρονικό όριο».

«Το παραδέχομαι, αισθάνομαι ηγέτης»!

Η γαλλική εφημερίδα «Le Progress», με τη σειρά της, έχει ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ για τη Λιόν και τον Κρις. Τον Βραζιλιάνο άσο προσέγγισε ο δημοσιογράφος της εφημερίδας Ολιβιέ Γκισάρ και τον ρώτησε τι γίνεται με το συμβόλαιό του.

«Ανησυχείτε για μένα; Εγώ αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι είμαι σε φουλ φόρμα! Δούλεψα στη διάρκεια των διακοπών μου γιατί ξέρω ότι θα είναι δύσκολη περίοδος. Εσείς βεβαίως πολλές φορές ανησυχείτε, κάποιες φορές για το γόνατό μου και κάποιες φορές για την ηλικία μου. Δεν εξυπηρετεί σε τίποτα να μιλάμε αυτήν τη στιγμή, περιμένετε το ξεκίνημα του πρωταθλήματος και θα δείτε ότι θα φωνάξω «παρών» ήταν η «καυστική» απάντηση του Κρις.

Κατόπιν, ο ρεπόρτερ συμπληρώνει: «Όλοι περιμένουν την άφιξη του μάνατζέρ του Μαρτσέλο για να δούμε τι θα γίνει, καθώς ο παίκτης επιθυμεί ανανέωση για δύο ή τρία χρόνια:

«Αισθάνομαι ικανός να παίξω σε υψηλό επίπεδο τουλάχιστον μέχρι τα 35 μου. Βεβαίως και θέλω να μείνω στη Λιόν, αλλά θα πρέπει να μου δείξει και η ομάδα το ίδιο».

Το ρεπορτάζ συνεχίζεται με την επισήμανση ότι «ο Κρις έχει να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό, καθώς κανείς δεν μπορεί να θεωρείται βασικός εν όψει της νέας χρονιάς γιατί υπάρχουν αρκετοί σημαντικοί παίκτες στην ομάδα.

Το σίγουρο είναι ότι αν ο Κρις παίζει βασικός, θα παίζει με το περιβραχιόνιο: «Το παραδέχομαι! Αισθάνομαι ότι είμαι ηγέτης και μου αρέσει να μιλάω μέσα στο γήπεδο. Εξήγησα ήδη στους συμπαίκτες μου ότι θέλω να ξαναπάρω το πρωτάθλημα» τονίζει ο Κρις, με τον συντάκτη του κειμένου να αναρωτιέται στο τέλος του κειμένου: «Με ποια ομάδα άραγε;»...


«Μήνυμα» σε Σισέρο

Για τη θέση του αριστεροπόδαρου κεντρικού μέσου (box to box) που έχει εισηγηθεί στη διοίκηση της ομάδας ο Νίκος Νιόπλιας - όχι όμως ως προτεραιότητα - το «Goal» έχεi αποκαλύψει εδώ και πολύ καιρό ότι η πρώτη επιλογή είναι ο Βραζιλιάνος Σισέρο της Χέρτα.

Πρόκειται για πολύ καλό ποδοσφαιριστή που προσφάτως ειδοποιήθηκε από τον Παναθηναϊκό να κάνει λίγο καιρό υπομονή διότι ακόμη υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες στο «τριφύλλι» και όλα πρέπει να γίνουν με βάση την ιεράρχηση των δεδομένων και των στόχων της ομάδας.

Όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά «πρώτα πρέπει να ολοκληρώσουμε το «ξεφόρτωμα» της ομάδας με τους δανεικούς και τους υπό παραχώρηση (transfer list) παίκτες και εν συνεχεία να δούμε τον στόπερ και να πάρουμε την τελική μας απόφαση για τον κεντρικό μέσο και τον επιθετικό».