Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

19 Απριλίου 2012

VIDEO: Αηδιασμένος με τους κάφρους ο Λάζαρος!

Αρκετά στεναχωρημένος και οργισμένος ήταν ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος με τους ΑΛΗΤΕΣ οπαδούς του Αστέρα, οι οποίοι έλεγαν Βούλγαρο τον μέσο του Παναθηναϊκού, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης στην Τρίπολη.

"Προερχόμασταν από μία πολύ δύσκολη περίοδο λόγω των διοικητικών προβλημάτων. Δεν θέλω να πω πολλά για το παιχνίδι, αφού το θέμα είναι ότι μας αντιμετωπίζουν ως μικρή ομάδα οι φίλαθλοι, λόγω αυτών των προβλημάτων. Θα ήθελα να βρεθεί άμεσα λύση και ο Παναθηναϊκός όχι να μείνει εδώ που είναι αλλά να γιγαντώσει.

Άμα θέλετε να σας δείξω το διαβατήριο και την ταυτότητα μου που γράφουν ότι έχω γεννηθεί στη Θεσσαλονίκη, είμαι Έλληνας και όχι Βούλγαρος. Αυτή την εποχή και σε αυτές τις στιγμές που ζει σήμερα η Ελλάδα είναι κρίμα κάποιοι να λένε ακόμα τέτοιες κουβέντες".

Το σχόλιό του για το παιχνίδι:"Δεν έχουμε κάνει πολλά διπλά στην Τρίπολη, είναι μια δύσκολη έδρα, ο Αστέρας είναι πολύ καλή ομάδα. Συνεχίζουμε, να κρατήσουμε το προβάδισμα για τα πλέι οφ"

Σερί νικών μετά το ντέρμπι με τον ΟΣΦΠ: "Μακάρι να μπορούσαμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω. Δεν μπορώ να καταλάβω πως παρουσιαστήκαμε έτσι στα τρία ντέρμπι και χάσαμε τον τίτλο. Εκεί χάθηκε το πρωτάθλημα. Αλλά ευτυχώς αντιδράσαμε. Θέλουμε την πρώτη θέση στα πλέι οφ".

Τέλος, ένα σχόλιο για τη... δυνατή επιστροφή του: "Ναι έχω γυρίσει δυνατός, ευχαριστώ και τους συμπαίκτες μου, που με βοήθησαν σε αυτό".

Το βίντεο εδώ


Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.