Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

30 Αυγούστου 2011

Έφτασε ο Λόγκαν

Ο Λόγκαν αναμενόταν να φτάσει «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 09.10, αλλά πάτησε επί ελληνικού εδάφους στις 10.15.


Στις πρώτες δηλώσεις του παραδέχθηκε πως τέλος καλό, όλα καλά.                                                                                                      «Είμαι χαρούμενος που τελείωσε η υπόθεση. Είμαι εδώ που ήθελα από την αρχή. Περίμενα αρκετά, αλλά άξιζε τον κόπο. Υπήρχε μια διαδικασία που έπρεπε να τελειώσει», είπε στις πρώτες του δηλώσεις ο Αμερικανός και ακολούθησαν ερωτήσεις. 


Αν φοβήθηκε ότι δεν θα τελειώσει θετικά η μεταγραφή: «Δεν ανησύχησα. Ποτέ δεν σκέφτηκα πως η Κάχα δεν θα με άφηνε να φύγω. Αφού δεν με ήθελε δεν θα άλλαζε γνώμη. Και οι δύο πλευρές θέλαμε το διαζύγιο. Ήξερα πως ο Παναθηναϊκός θα με περίμενε. Κάναμε υπομονή και έγινε αυτό που έγινε. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να συνεχίσει να παίρνει τίτλους όπως κάνει. Είναι σίγουρα η μεγαλύτερη ομάδα που έχω παίξει. Θέλω να καθαρίσει το μυαλό μου για να καταλάβω πού έχω έρθει. Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί.
Είναι μεγάλη ευκαιρία για εμένα. Υπάρχει ένας μεγάλος προπονητής. Από τον Ιανουάριο τα πράγματα στην Κάχα Λαμποράλ δεν πήγαιναν καλά. Τώρα κάνω νέα αρχή. Θέλω να αρπάξω την ευκαιρία.
Για τον στόχο του: «Θέλουμε να κάνουμε back to back. Μεγάλη πρόκληση η Ευρωλίγκα. Ξέρω πως αυτοί είναι οι στόχοι του ΠΑΟ κάθε χρόνο. Η ποιότητα της ομάδας είναι μεγάλη. Ελπίζω να μπορέσω να προσαρμοστώ, για να μπορέσω να αποδώσω όσο πιο γρήγορα. Από την Πέμπτη που θα αρχίσει η προετοιμασία κάθε μέρα σιγά σιγά θα μαθαίνω».
Για τον κόσμο: «Εξαιρετικοί οι οπαδοί. Ο κόσμος ξέρει να στηρίζει την ομάδα. 
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!