Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

11 Ιουλίου 2011

"Είμαι χαρούμενος που κατάφερα να σκοράρω"

Ο Μουν με δηλώσεις του ευχαρίστησε τον Ζεσουάλδο Φερέιρα που του έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστεί, ενώ τόνισε πως η ομάδα έχει τις δυνατότητες να πετύχει.


Αναλυτικά τα λόγια του σκόρερ του Παναθηναϊκού:



Για το παιχνίδι είπε: «Είμαι χαρούμενος για το παιχνίδι που έπαιξα και κατάφερα να σκοράρω. Είναι μια καλή αρχή αλλά έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου για την ευκαιρία που μου δίνει».
Για το αν μπορούν οι παίκτες να βγάλουν ακόμα περισσότερα στο γήπεδο από αυτά που δουλεύουν στις προπονήσεις: «Δουλεύουμε πολύ σκληρά όλες αυτές τις ημέρες. Παλεύουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο και δείχνουμε ότι έχουμε τις δυνατότητες να πάμε πάρα πολύ καλά».
Για το προσωπικό του μέλλον: «Εγώ κάνω αυτό που πρέπει και θα δούμε τι θα γίνει».
Επιμέλεια: Newspao.gr team

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!