Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

28 Ιουνίου 2011

Γελοίος ο Πιλάβιος

Ο Μάκης Ψωμιάδης (Α) συνομιλεί με έναν Σταύρο (Β) αγνώστων λοιπών στοιχείων και αναφέρονται στον Σοφοκλή Πιλάβιο, τον Πατρίκ.

Β: Γεια σου προεδράρα, καλημέρα. Τι κάνεις;
Α: Με στεναχώρησες πολύ.
Β: Εγώ γιατί ρε πρόεδρε; Πες μου κι εσύ ότι δεν διέκοψα…
Α: Γιατί έγινες ρόμπα και ξαναμπήκες εκεί πέρα και γελοιοποιήθηκες.
Β:Εγώ; Ρε πρόεδρε, αφού ξέρεις πως είναι τα πράγματα.
Α: Ξέρω, εκείνη την ώρα έπαιρνε και ο Πιλάβιος και του είπα ότι είναι γελοίος και ότι γελοιοποιήθηκε.
Β: Τι γελοίος; Εδώ…
Α: Αλλά εσύ έπρεπε να δείξεις α… και να πεις: «Εγώ δεν βγαίνω». Γιατί εσύ γελοιοποιήθηκες, δεν γελοιοποιήθηκε ο Πιλάβιος. Λίγοι ξέρουν ότι ο Πιλάβιος σου το είπε, εγώ εκείνη την ώρα τον έπαιρνα τηλέφωνο, κατάλαβες;
Β: Δεν θα μιλούσε με σένα, γιατί εκείνη την ώρα μιλούσε με τον Σταύρο και τον Θόδωρο
Α: Σου μιλάω ειλικρινά, με μένα μίλαγε
Β: Η απόφαση μου ήταν να μη βγω και πέσανε όλοι πάνω, Πατρίκ, Σοφοκλής και τηλέφωνα και τα λοιπά και λένε: «Βγες, γλείψε (;) και κάνε». Τι να κάνεις μετά;
Α: Στο λέω τώρα εγώ να πούμε τι έγινε
Β: Και εγώ σου λέω τι έγινε που ήμουν πιο κοντά
Α: Εντάξει, αγόρι μου, εσένα ότι σου έλεγε ο νόμος έπρεπε να κάνεις
Β: Ξέρεις πως είναι τα πράγματα αυτά
Α: Που είσαι; Καβάλα;
Β: Κομοτηνή. Έχεις χαιρετίσματα από τον Δημήτρη τον Τάτση, είμαστε σε ένα τουρνουά κάτω των 17.
Α: Θα έρθεις από Καβάλα σήμερα; Καβάλα είμαι.
Β: Θα έρθω σήμερα Καβάλα, θα σε πάρω ένα τηλεφωνάκι μήπως βρεθούμε

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!