Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

9 Ιουνίου 2011

Χένρικσεν: «Μιλάω με Παναθηναϊκό»

Παραδέχτηκε ότι έχει συνομιλίες με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού ο Ρενέ Χένρικσεν, αλλά τόνισε πως δεν αφορούν το θέμα του τεχνικού διευθυντή. Ο Δανός πρόσθεσε πάντως ότι είναι τιμή του να τον θέλουν οι Πράσινοι.

Αναλυτικά τα όσα είπε στη «Sportday»:

«Μιλάω με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού αλλά δεν έχουμε συζητήσει για το θέμα του τεχνικού διευθυντή, δε ξέρω αν θα πάρουν να με ρωτήσουν», ήταν τα πρώτα λόγια του Ρενέ Χένρικσεν που στη συνέχεια πρόσθεσε: «Το πρόβλημα μου είναι η οικογένεια. Τα παιδιά μου πάνε σχολείο, έχουμε προγραμματίσει και ένα ταξίδι στην Αμερική».

Ο Χένρικσεν είπε ακόμα πως

: «Αν με πάρει ο Παναθηναϊκός και μου κάνει πρόταση, δεν ξέρω. Υποθετικά δεν μπορώ να απαντήσω ούτε μπορώ να βιαστώ να αποφασίσω. Θα δω τι θα μου πουν αν με καλέσουν, θα συζητήσουμε και θα αποφασίσω. Για εμένα είναι τιμή να με σκέφτεται ο Παναθηναϊκός για μια τέτοια θέση»