Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

8 Μαΐου 2011

Στην κορυφαία πεντάδα ο Μπατίστ




Εκτός από τον Δημήτρη Διαμαντίδη ανάμεσα στους βραβευθέντες στο γκαλά της Ευρωλίγκα ήταν και ο Μάικ Μπατίστ που ήταν μέλος της κορυφαίας πεντάδας της φετινής διοργάνωσης.

Ο Μάικ Μπατίστ όπως και ο “Μήτσος” που επίσης συμμετείχε στην καλύτερη πεντάδα πήραν το βραβείο τους από τον Φραγκίσκο Αλβέρτη που έκανε τις απονομές και υπό το βλέμμα του Θανάση Γιαννακόπουλου που βρέθηκε στο Μουσείο Τέχνης της Καταλονίας.

Ο Αμερικανός σέντερ που συνοδευόταν από την συζυγό του, μιλώντας αμέσως μετά την βράβευση του ανέφερε αρχικά: “Είναι μεγάλη τιμή για μένα το βραβείο αυτό και είμαι πολύ χαρούμενος. Σίγουρα πριν χρόνια δεν φανταζόμουν με τίποτα όλα αυτά που θα ακολουθούσαν. Ούτε καν τα ονειρευόμουνα και για αυτό είναι τόσο ιδιαίτερα για μένα. Ακόμα πιο χαρούμενος θα είμαι αν πάρουμε και το τρόπαιο. Πρέπει όμως να τονίσω ότι μεγάλη βοήθεια για να πάρω το βραβείο μου έδωσαν οι προπονητές και οι συμπαίκτες και τους ευχαριστώ για αυτό”.

Όσο για το που αφιερώνει την διάκριση αυτή, η μητέρα του ήταν ο... αποδέκτης. “Το αφιερώνω φυσικά στην μητέρα μου, που όταν μικρός είχα προβλήματα ήταν πάντα στο πλευρό μου και με έβαλε στο σωστό δρόμο. Όταν αποφάσισα να παίξω μπάσκετ, στήριξε την αποφασή μου γιατί ήταν σίγουρη πως θα πετύχω”, σχολίασε ο Μάικ Μπατίστ.

Από κει και πέρα, εκτός από τον Διαμαντίδη και τον Μπατίστ στην καλύτερη πεντάδα συμπεριλήφθηκαν και οι Χουάν Κάρλος Ναβάρο της Μπαρτσελόνα, Σαν Εμετέριο της Βαλένθια και ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης. Επίσης, την δεύτερη καλύτερη πεντάδα αποτελούσαν οι Τζέρεμι Πάργκο της Μακάμπι, ο Σέρτζιο Γιούλ της Ρεάλ, ο Κριστόφ Λαβρίνοβιτς της Σιένα, ο Ντούσκο Σαβάνοβιτς της Κάχα Λαμποράλ και ο Βασίλης Σπανούλης. Τέλος καλύτερος νέος αναδείχθηκε ο Νίκολα Μίροτιτς της Ρεάλ.

Αποστολή στη Βαρκελώνη, Μίρκα Μπούρα