Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

20 Απριλίου 2011

Καλησπέρα Παναθηναϊκέ κόσμε!


Γεια σας, είμαι ο Western 13 από εδώ πέρα, κάθε εβδομάδα θα μπορείτε να διαβάζετε τα άρθρα μου μιας και είμαι νέος αρθογράφος του Newspao.gr.
Οι καιροί στην χώρα αλλά και στην ομάδα είναι δύσκολοι. Όλος ο κόσμος του Παναθηναϊκού βράζει από τις εξελίξεις. Γιατί αυτό το μπάχαλο που γίνεται δεν αρμόζει στην ιστορία του Παναθηναϊκού Α.Ο.
 Για να μην σας τα πολυλογώ και πολύ.
       1)      Έξω ο Βαρδινογιάννης και οι τσάτσοι του.
2)      Βρείτε μία λύση επιτέλους. Φώσκολος κατάντησε το Δ.Σ.
3)      Της Τζένοας σε κάθε ματς.
4)      Ισχύς εν τη ενώσει.
5)      Επίθεση παντού!
6)     Όχι άλλο Βύντρα στον Παναθηναϊκό.
Για να είμαι ξεκάθαρος, αυτές είναι οι  πιο βασικές απόψεις μου περί της τωρινής κατάστασης του Παναθηναϊκού. Όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά θα αναλυθούν στα άρθρα μου, που θα έχουν να κάνουν με τα πιο σημαντικά θέματα της περιόδου και όχι μόνο! Θα έρθουν στο φως και άλλα θέματα ποικίλου περιεχομένου από το παρελθόν. Όλα στην ώρα τους όμως.
Αυτά τα λίγα, αλλά πιστεύω ουσιώδη, για την ώρα.