Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

25 Αυγούστου 2010

Σάτο: «Το μεγάλο μου όνειρο είναι να πάρω την Ευρωλίγκα»


Ανυπόμονος να κατακτήσει τίτλους με την φανέλα των του Παναθηναϊκού δηλώνει ο Ρομέιν Σάτο σε συνέντευξή του στην «Πράσινη».

Ο 29χρονος σμολ-φόργουορντ του Παναθηναϊκού , είπε για τον νέο του σύλλογο: «Ο Παναθηναϊκός για εμένα είναι μία τεράστια πρόκληση στην καριέρα μου. Η πιο μεγάλη. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει να είσαι μέλος της ομάδας του Παναθηναϊκού. Είναι πραγματικά τιμή μου που θα συνεργαστώ με αυτούς τους ανθρώπους. Και αυτό που θέλω είναι να δουλέψω σκληρά για να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα μου να να πετύχει τους στόχους της. Όλα στον Παναθηναϊκό είναι τέλεια. Και γι' αυτό η ομάδα είναι στην κορυφή».


Για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς: «Ένας λόγος για τον οποίο ήρθα στην ομάδα είναι και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο κορυφαίος προπονητής της Ευρώπης, ο οποίος θα με βοηθήσει πάρα πολύ. Έχει να μου δώσει πολλά και να με κάνει καλύτερο παίκτη. Θα μάθω πάρα πολλά από αυτόν».
Για την κατάκτηση τίτλων: «Το μεγάλο μου όνειρο είναι να πάρω την Ευρωλίγκα. Τεράστια πρόκληση. Θα κάνω τα πάντα για να το πραγματοποιήσω. Γι' αυτό έρχομαι στον Παναθηναϊκό: για να κερδίσουμε Πρωταθλήματα και να πάρουμε Ευρωπαϊκά. Αυτοί είναι οι στόχοι της ομάδας».

Για τον κόσμο του Παναθηναϊκού: «Ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι εξαιρετικός. Έχω παίξει πολλές φορές στο ΟΑΚΑ, αφού τα τελευταία χρόνια έπαιζα αντίπαλος της ελληνικής ομάδας και ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Είναι φοβερό όταν το γήπεδο έχει 15.000 και 20.000 φιλάθλους που ζητωκραυγάζουν για σένα και τους συμπαίκτες σου. Ανυπομονώ να έρθω και να παίξω. Για κάθε ομάδα και κάθε παίκτη είναι τεράστιο πλεονέκτημα να παίζει εντός έδρας αγώνες μπροστά σε ένα τέτοιο κοινό. Είναι φοβερό το συναίσθημα».

Για την κόντρα με τον Ολυμπιακό: «Είναι μεγάλες ‘μάχες’... Από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης. Ξέρω πολλά πράγματα και είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι πλέον μέρος αυτής της ''μάχης''. Μου έχει πει πολλά γι΄αυτά τα παιχνίδια ο φίλος μου, ο Νίκος Ζήσης, αλλά σίγουρα είναι τελείως διαφορετικό να ακούς ιστορίες, από το να παίρνεις μέρος στις τέτοιες αναμετρήσεις. Κάθε χρόνο, είναι πολύ δύσκολα τα παιχνίδια του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό, αλλά εμείς θα δουλέψουμε σκληρά για να τους κερδίσουμε».