Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

23 Ιουνίου 2010

Μαρτσένα: «Δεν έρχομαι»

Ο Κάρλος Μαρτσένα μιλώντας στη «SportDay» ξεκαθάρισε πως δεν θέλει να έρθει στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό.

Ο κεντρικός αμυντικός της Βαλένθια χαρακτήρισε τιμητικό το ενδιαφέρον των «πράσινων», όμως ξεκαθάρισε ότι δε θέλει να φύγει από την Ισπανία. «Περιμένω τη λήξη του Μουντιάλ για να τα βάλω κάτω σχετικά με το μέλλον μου. Έχω έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο με τη Βαλένθια και πραγματικά δεν έχω πρόθεση να φύγω. Είμαι ενήμερος για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού. Έχω ήδη συζητήσει με τον μάνατζέρ μου επ’ αυτού. Είναι τιμή μου αλλά δεν πρόκειται να μεταναστεύσω. Έχω συζητήσει με την οικογένειά μου και δε θέλω να φύγω από την Ισπανία». Μετά από όσα δήλωσε ο 31χρονος διεθνής ουσιαστικά έκλεισε την πόρτα στον Παναθηναϊκό που τον είχε ψηλά στη λίστα. Πλέον η ομάδα του «τριφυλλιού» θα πρέπει να αναζητήσει άλλες λύσεις για το κέντρο της άμυνας.