Ο Γιάννης Βονόρτας έχει αποφασίσει για τους έντεκα παίκτες του Παναθηναϊκού τους οποίους θα παρατάξει απέναντι στον Πανιώνιο το απόγευμα της Κυριακής (07/04) στο ΟΑΚΑ.
Ο Καρνέζης θα καθίσει κάτω από τα δοκάρια, ο Σεϊταρίδης θα προτιμηθεί πιθανώς έναντι του Σπυρόπουλου στη δεξιά πλευρά της άμυνας, ο Χουχούμης θα αγωνιστεί στο αριστερό άκρο ενώ οι Τριανταφυλλόπουλος, Πίντο θα συνθέσουν το δίδυμο των στόπερ.
Στη μεσαία γραμμή θα παίξουν οι Βιτόλο, Σισοκό, Ζέκα, αριστερό εξτρέμ θα είναι ο Κουίνσι και δεξιά ο Μπαρμπαρούσης ενώ στην κορυφή της επίθεσης ο Φιγκερόα.
Εκτός της 20μελούς αποστολής έμειναν οι: Μαυρίας, Ταμπάκης, Λαγός, Κοτσόλης, Φουρλάνος, Κάιπερ, Φορναρόλι, Κουσίδης, Δώνης, Μαρινάκης και οι τιμωρημένοι Σο και Μπουμσόνγκ.
Ο Καρνέζης θα καθίσει κάτω από τα δοκάρια, ο Σεϊταρίδης θα προτιμηθεί πιθανώς έναντι του Σπυρόπουλου στη δεξιά πλευρά της άμυνας, ο Χουχούμης θα αγωνιστεί στο αριστερό άκρο ενώ οι Τριανταφυλλόπουλος, Πίντο θα συνθέσουν το δίδυμο των στόπερ.
Στη μεσαία γραμμή θα παίξουν οι Βιτόλο, Σισοκό, Ζέκα, αριστερό εξτρέμ θα είναι ο Κουίνσι και δεξιά ο Μπαρμπαρούσης ενώ στην κορυφή της επίθεσης ο Φιγκερόα.
Εκτός της 20μελούς αποστολής έμειναν οι: Μαυρίας, Ταμπάκης, Λαγός, Κοτσόλης, Φουρλάνος, Κάιπερ, Φορναρόλι, Κουσίδης, Δώνης, Μαρινάκης και οι τιμωρημένοι Σο και Μπουμσόνγκ.

