Στα θετικά αλλά και τα αρνητικά σημεία που εντόπισε, μετά την ήττα των Νέων του Παναθηναϊκού από το αντίστοιχο τμήμα του Πανιωνίου με 3-2, στάθηκε με δηλώσεις του ο Βαγγέλης Σάμιος, ενώ χαμήλωσε τους τόνους ενόψει του επικείμενου ντέρμπι με τον Ολυμπιακού…
«Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί, παρ’ όλα αυτά προηγηθήκαμε δύο φορές, ο Πανιώνιος ήταν πολύ καλύτερος σαν ομάδα, στημένος όπως έπρεπε και έφευγε στις αντεπιθέσεις και θα μπορούσε εκτός από τα δύο γκολ να είχε πετύχει και κάποιο ακόμα τέρμα. Στο δεύτερο ημίχρονο, αλλάξαμε την εικόνα κατά πολύ, κάναμε μια αλλαγή που πιστεύω βοήθησε πολύ στην τακτική και φέραμε το παιχνίδι στο μισό του γηπέδου, αποκτήσαμε την κυριαρχία όπως θέλουμε να κάνουμε σε κάθε παιχνίδι, δημιουργήσαμε τις φάσεις, αλλά δεν είχαμε το σωστό τελείωμα για να πετύχουμε ένα τρίτο γκολ και να τελειώσουμε το παιχνίδι», είπε αρχικά ο κόουτς των «πράσινων».
Και πρόσθεσε: «Έτσι στο δεύτερο ημίχρονο αφήσαμε κάποιους χώρους, γιατί ήμασταν πιο επιθετικοί απ’ ότι πρέπει ώστε να βρούμε το γκολ και σε μια αντεπίθεση ο Πανιώνιος έκανε το 2-3, κάτι που έχουμε δει πολλές φορές φέτος. Όμως, επειδή τα παιδιά είναι σε εκπαίδευση, κρατάμε την εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου που είναι αρκετά καλή θα έλεγα όσον αφορά αυτά που τους ζητάμε και προβληματιζόμαστε λίγο για το πρώτο ημίχρονο για να δούμε τι θα διορθώσουμε μέσα από τις προπονήσεις».
Όσο για το αν επηρέασε αρνητικά την ομάδα το γρήγορο γκολ που πέτυχε; «Δε νομίζω ότι έπαιξε αυτό ρόλο, από την αρχή φαινόταν ότι τα παιδιά δεν είναι σε καλή μέρα σήμερα. Είχε μία ζέστη η οποία τους επηρέασε πάρα πολύ, αλλά από εκεί και πέρα ήταν μπλοκαρισμένοι στο μυαλό. Τους μιλάγαμε και βλέπαμε ότι δεν καταλάβαιναν κάποια πράγματα που τους λέγαμε. Ηρεμήσαμε στο ημίχρονο και στο δεύτερο ήταν αρκετά καλύτερη η εικόνα τους και θα μπορούσαμε άνετα αυτό το παιχνίδι να το έχουμε κερδίσει, όπως και να το χάσουμε, όπως και έγινε...», απάντησε ο Σάμιος.
Τέλος, κληθείς να μιλήσει για το ντέρμπι της επόμενης εβδομάδας με τον Ολυμπιακό, ο προπονητής των Κ20 του Παναθηναϊκού σχολίασε: «Έχω πει πολλές φορές ότι στα μικρά παιδιά δεν υπάρχει ντέρμπι, είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι, απέναντι σε έναν πολύ καλό αντίπαλο, είναι ευκαιρία να δούμε και εμείς που βρισκόμαστε από πλευράς επιπέδου και να αντιμετωπίσουμε μια πάρα πολύ καλή ομάδα, η οποία κεντρίζει πάντα το ενδιαφέρον των παιδιών».
«Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί, παρ’ όλα αυτά προηγηθήκαμε δύο φορές, ο Πανιώνιος ήταν πολύ καλύτερος σαν ομάδα, στημένος όπως έπρεπε και έφευγε στις αντεπιθέσεις και θα μπορούσε εκτός από τα δύο γκολ να είχε πετύχει και κάποιο ακόμα τέρμα. Στο δεύτερο ημίχρονο, αλλάξαμε την εικόνα κατά πολύ, κάναμε μια αλλαγή που πιστεύω βοήθησε πολύ στην τακτική και φέραμε το παιχνίδι στο μισό του γηπέδου, αποκτήσαμε την κυριαρχία όπως θέλουμε να κάνουμε σε κάθε παιχνίδι, δημιουργήσαμε τις φάσεις, αλλά δεν είχαμε το σωστό τελείωμα για να πετύχουμε ένα τρίτο γκολ και να τελειώσουμε το παιχνίδι», είπε αρχικά ο κόουτς των «πράσινων».
Και πρόσθεσε: «Έτσι στο δεύτερο ημίχρονο αφήσαμε κάποιους χώρους, γιατί ήμασταν πιο επιθετικοί απ’ ότι πρέπει ώστε να βρούμε το γκολ και σε μια αντεπίθεση ο Πανιώνιος έκανε το 2-3, κάτι που έχουμε δει πολλές φορές φέτος. Όμως, επειδή τα παιδιά είναι σε εκπαίδευση, κρατάμε την εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου που είναι αρκετά καλή θα έλεγα όσον αφορά αυτά που τους ζητάμε και προβληματιζόμαστε λίγο για το πρώτο ημίχρονο για να δούμε τι θα διορθώσουμε μέσα από τις προπονήσεις».
Όσο για το αν επηρέασε αρνητικά την ομάδα το γρήγορο γκολ που πέτυχε; «Δε νομίζω ότι έπαιξε αυτό ρόλο, από την αρχή φαινόταν ότι τα παιδιά δεν είναι σε καλή μέρα σήμερα. Είχε μία ζέστη η οποία τους επηρέασε πάρα πολύ, αλλά από εκεί και πέρα ήταν μπλοκαρισμένοι στο μυαλό. Τους μιλάγαμε και βλέπαμε ότι δεν καταλάβαιναν κάποια πράγματα που τους λέγαμε. Ηρεμήσαμε στο ημίχρονο και στο δεύτερο ήταν αρκετά καλύτερη η εικόνα τους και θα μπορούσαμε άνετα αυτό το παιχνίδι να το έχουμε κερδίσει, όπως και να το χάσουμε, όπως και έγινε...», απάντησε ο Σάμιος.
Τέλος, κληθείς να μιλήσει για το ντέρμπι της επόμενης εβδομάδας με τον Ολυμπιακό, ο προπονητής των Κ20 του Παναθηναϊκού σχολίασε: «Έχω πει πολλές φορές ότι στα μικρά παιδιά δεν υπάρχει ντέρμπι, είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι, απέναντι σε έναν πολύ καλό αντίπαλο, είναι ευκαιρία να δούμε και εμείς που βρισκόμαστε από πλευράς επιπέδου και να αντιμετωπίσουμε μια πάρα πολύ καλή ομάδα, η οποία κεντρίζει πάντα το ενδιαφέρον των παιδιών».

