Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Ιανουαρίου 2012

Ξανά ατομικό ο Λέτο

Ο Σεμπάστιαν Λέτο δεν ακολούθησε ούτε σήμερα το κανονικό πρόγραμμα προπόνησης.

Στη σημερινή προπόνηση στο Αθλητικό Κέντρο της Παιανίας, οι ποδοσφαιριστές που ξεκίνησαν στον αγώνα με την Δόξα Δράμας, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας.

Οι υπόλοιποι έκαναν ζέσταμα, στη συνέχεια επιδόθηκαν σε ασκήσεις φυσικής κατάστασης, εκτέλεσαν ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα με δίτερμα.

Ατομικά προπονήθηκαν οι Λέτο και Ρούντολφ ενώ οι Κουίνσι και Μπουμσόνγκ υποβλήθηκαν σε θεραπεία.
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.