Τα τελευταία εικοσιτετράωρα ο σύνδεσμος μας δέχεται διαρκή κριτική και ηθική επίθεση από κάποιους «Zoro» της τοπικής κοινωνίας, μετά από κάποια «καταστροφικά» γεγονότα για τον τόπο μας. Το blog souflievros.blogspot.com πίσω από την ανωνυμία μας χρέωσε ως ηθικούς αυτουργούς πετώντας λάσπη στο σύνδεσμό μας με το άρθρο του. Αποφασίσαμε να απαντήσουμε υπεύθυνα στη δημοκρατική κριτική που μας άσκησε το συγκεκριμένο blog και οι ανώνυμοι χρήστες του (οι οποίοι απ’ ότι φαίνεται έχουνε επιλεκτική μνήμη).
Έπειτα από την κίνηση κάποιων μελών μας να γεμίσουν με αυτοκόλλητα την πινακίδα με το όνομα του χωριού στο βόρειο κόμβο, το συγκεκριμένο blog, ανώνυμα πάντα, κατηγόρησε το σύνδεσμό μας ότι ζημιώνουμε την τοπική κοινωνία με αυτόν τον τρόπο και διώχνουμε τους τουρίστες. Σαν παράδειγμα παρέθεσε μία σχεδόν κατεστραμμένη πινακίδα από τα Ζωνιανά, λέγοντας πως παρά τις κακουχίες είναι εκεί για να καλωσορίζει τους ταξιδιώτες, σε αντίθεση με την εν λόγο πινακίδα στο Σουφλί την οποία λέει καταστρέψαμε αποκαλώντας μας «καλλιτέχνες της κακιάς ώρας». Μετά από αυτή μας την κίνηση λέει ο εκάστοτε τουρίστας δεν ξέρει σε ποιό μέρος βρίσκεται (ούτε 100 μέτρα πιο πίσω υπάρχει πινακίδα που δείχνει ολοφάνερα ότι η έξοδος οδηγεί στο Σουφλί). Στη συνέχεια το συγκεκριμένο blog μας δίνει και συγχαρητήρια λέγοντας ειρωνικά πως μόνο τηλέφωνο και ΑΦΜ δεν αφήσαμε στις πινακίδες.
Μετά τις πρώτες αντιδράσεις το εν λόγω blog διέγραψε τα σχόλια των αναγνωστών που ανώνυμα πάντα και αυτοί κατηγορούσαν το διοικητικό του συνδέσμου, το οποίο ΔΕΝ είχε καμία ανάμειξη στη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Ο λόγος που ξαφνικά διαγράφηκαν τα σχόλια είναι προφανής. Καλούμε τον/την διαχειριστή/διαχειρίστρια του συγκεκριμένου blog να μας εξηγήσει το λόγο που προέβηκε σε αυτήν την ενέργεια όταν άρχισαν να σχολιάζουν μέλη του συνδέσμου και όχι τη στιγμή που διάφοροι ανώνυμοι χρήστες είχανε στήσει ένα λαϊκό διαδικτυακό δικαστήριο προτρέποντας για μηνύσεις ακόμη και κλείσιμο του συνδέσμου.
Συνεχίζοντας, αφού μας γίνει αυτή η διευκρίνιση, θέλουμε να ρωτήσουμε για ποιο λόγο δεν είχαμε ανάλογες αντιδράσεις και συγκινήσεις όταν βλέπαμε ανάλογες περιπτώσεις με αυτοκόλλητα, αλλά και σπρέι, αλλόθρησκων, κυρίως ερυθρόλευκου χρώματος. Τα νυχτοπερπατήματα διαφόρων κυρίων, οι οποίοι επισκεπτότανε το club μας μόνο αργά τα μεσάνυχτα αφήνοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα σημάδια τους δεν πείραξαν κανέναν; Προφανώς όχι γιατί «ο σύνδεσμος εκεί στις γραμμές», όπως μας αποκαλούσαν κάποιοι, τους πόνεσε πολύ από την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Την ίδια στιγμή ανάλογες κινήσεις μας κρίθηκαν αυστηρά από την τοπική κοινωνία, η οποία με τα λεγόμενά της (για τα οποία ΔΕΝ είχε ΚΑΜΙΑ απολύτως απόδειξη) προκαλούσε πρόβλημα σε κάποια μέλη σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Καλούμε τον δημιουργό του εμετικού αυτού άρθρου , το οποίο προφανώς μας προκαλεί γέλιο, πριν να γράψει οτιδήποτε πίσω από την ανωνυμία να κάνει καλύτερη δημοσιογραφική έρευνα. Προκαλούμε λοιπόν το εν λόγω blog, που μας κατηγορεί ότι καταστρέφουμε τον τουρισμό του τόπου, να σκεφτεί πότε έγιναν τελευταία φορά
σημαντικά έργα στην πόλη μας από πλευράς δημαρχίας, καθώς επίσης να σκεφτεί τι έχει να προσφέρει το Σουφλί στις μέρες μας, στους κατοίκους του και στους τουρίστες. Το μόνο «τουριστικό» έργο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι η κίνηση της δημοτικής αρχής να κλείσει ξενοδοχεία και οικοτουριστικά κέντρα. Εκτός και αν για την ανυπαρξία έργων και λαογραφικής παράδοσης ευθυνόμαστε και πάλι εμείς. Αν λοιπόν το blog αυτό ανακαλύψει κάποιο τουριστικό έργο ας το προβάλει να το δούμε και εμείς.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από το κομμάτι της τοπικής κοινωνίας που θίχτηκε από αυτή μας την κίνηση και να τους διαβεβαιώσουμε ότι το «έγκλημα» κατά του τόπου μας που διαπράξαμε θα αποκατασταθεί μέσα στα, επόμενα εικοσιτετράωρα. Επίσης θέλουμε να επισημάνουμε πως δεν ζητάμε προστασία από την αστυνομία αλλά ούτε και την συνδρομή της σε κανένα θέμα γιατί απλά δεν την χρειαζόμαστε (σε αντίθεση με άλλα αλλόθρησκα club) και μας είναι πλήρως αδιάφορη.
Τέλος θέλουμε σαν σύνδεσμος να συγχαρούμε το συγκεκριμένο blog που αγωνίζεται για το καλό του τόπου μας, και που παρόλο που είδε και φωτογράφισε την πινακίδα για να κάνει το άρθρο του και να πάρει τα κλικ του δεν κούνησε ούτε το μικρό του δαχτυλάκι για να διορθώσει το «έγκλημα» που κάναμε ώστε να μην το αντικρίσει κανείς τουρίστας και φύγει κακήν κακώς από την πόλη μας. Συγχαρητήρια επίσης και για το «φιξάρισμα» του άρθρου μετά τις πρώτες αντιδράσεις.
Υ.Γ. Ο σύνδεσμος μας δεν μασάει από απειλές και από μηνύσεις. Η ύπαρξη του αυτά τα 3+ χρόνια έχει πονέσει πολλούς αλλά κύριοι ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. Χαρτοπαιχτική λέσχη εμείς δεν θα γίνουμε πότε.
Θύρα 13 Σουφλίου
Έπειτα από την κίνηση κάποιων μελών μας να γεμίσουν με αυτοκόλλητα την πινακίδα με το όνομα του χωριού στο βόρειο κόμβο, το συγκεκριμένο blog, ανώνυμα πάντα, κατηγόρησε το σύνδεσμό μας ότι ζημιώνουμε την τοπική κοινωνία με αυτόν τον τρόπο και διώχνουμε τους τουρίστες. Σαν παράδειγμα παρέθεσε μία σχεδόν κατεστραμμένη πινακίδα από τα Ζωνιανά, λέγοντας πως παρά τις κακουχίες είναι εκεί για να καλωσορίζει τους ταξιδιώτες, σε αντίθεση με την εν λόγο πινακίδα στο Σουφλί την οποία λέει καταστρέψαμε αποκαλώντας μας «καλλιτέχνες της κακιάς ώρας». Μετά από αυτή μας την κίνηση λέει ο εκάστοτε τουρίστας δεν ξέρει σε ποιό μέρος βρίσκεται (ούτε 100 μέτρα πιο πίσω υπάρχει πινακίδα που δείχνει ολοφάνερα ότι η έξοδος οδηγεί στο Σουφλί). Στη συνέχεια το συγκεκριμένο blog μας δίνει και συγχαρητήρια λέγοντας ειρωνικά πως μόνο τηλέφωνο και ΑΦΜ δεν αφήσαμε στις πινακίδες.
Μετά τις πρώτες αντιδράσεις το εν λόγω blog διέγραψε τα σχόλια των αναγνωστών που ανώνυμα πάντα και αυτοί κατηγορούσαν το διοικητικό του συνδέσμου, το οποίο ΔΕΝ είχε καμία ανάμειξη στη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Ο λόγος που ξαφνικά διαγράφηκαν τα σχόλια είναι προφανής. Καλούμε τον/την διαχειριστή/διαχειρίστρια του συγκεκριμένου blog να μας εξηγήσει το λόγο που προέβηκε σε αυτήν την ενέργεια όταν άρχισαν να σχολιάζουν μέλη του συνδέσμου και όχι τη στιγμή που διάφοροι ανώνυμοι χρήστες είχανε στήσει ένα λαϊκό διαδικτυακό δικαστήριο προτρέποντας για μηνύσεις ακόμη και κλείσιμο του συνδέσμου.
Συνεχίζοντας, αφού μας γίνει αυτή η διευκρίνιση, θέλουμε να ρωτήσουμε για ποιο λόγο δεν είχαμε ανάλογες αντιδράσεις και συγκινήσεις όταν βλέπαμε ανάλογες περιπτώσεις με αυτοκόλλητα, αλλά και σπρέι, αλλόθρησκων, κυρίως ερυθρόλευκου χρώματος. Τα νυχτοπερπατήματα διαφόρων κυρίων, οι οποίοι επισκεπτότανε το club μας μόνο αργά τα μεσάνυχτα αφήνοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα σημάδια τους δεν πείραξαν κανέναν; Προφανώς όχι γιατί «ο σύνδεσμος εκεί στις γραμμές», όπως μας αποκαλούσαν κάποιοι, τους πόνεσε πολύ από την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Την ίδια στιγμή ανάλογες κινήσεις μας κρίθηκαν αυστηρά από την τοπική κοινωνία, η οποία με τα λεγόμενά της (για τα οποία ΔΕΝ είχε ΚΑΜΙΑ απολύτως απόδειξη) προκαλούσε πρόβλημα σε κάποια μέλη σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Καλούμε τον δημιουργό του εμετικού αυτού άρθρου , το οποίο προφανώς μας προκαλεί γέλιο, πριν να γράψει οτιδήποτε πίσω από την ανωνυμία να κάνει καλύτερη δημοσιογραφική έρευνα. Προκαλούμε λοιπόν το εν λόγω blog, που μας κατηγορεί ότι καταστρέφουμε τον τουρισμό του τόπου, να σκεφτεί πότε έγιναν τελευταία φορά
σημαντικά έργα στην πόλη μας από πλευράς δημαρχίας, καθώς επίσης να σκεφτεί τι έχει να προσφέρει το Σουφλί στις μέρες μας, στους κατοίκους του και στους τουρίστες. Το μόνο «τουριστικό» έργο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι η κίνηση της δημοτικής αρχής να κλείσει ξενοδοχεία και οικοτουριστικά κέντρα. Εκτός και αν για την ανυπαρξία έργων και λαογραφικής παράδοσης ευθυνόμαστε και πάλι εμείς. Αν λοιπόν το blog αυτό ανακαλύψει κάποιο τουριστικό έργο ας το προβάλει να το δούμε και εμείς.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από το κομμάτι της τοπικής κοινωνίας που θίχτηκε από αυτή μας την κίνηση και να τους διαβεβαιώσουμε ότι το «έγκλημα» κατά του τόπου μας που διαπράξαμε θα αποκατασταθεί μέσα στα, επόμενα εικοσιτετράωρα. Επίσης θέλουμε να επισημάνουμε πως δεν ζητάμε προστασία από την αστυνομία αλλά ούτε και την συνδρομή της σε κανένα θέμα γιατί απλά δεν την χρειαζόμαστε (σε αντίθεση με άλλα αλλόθρησκα club) και μας είναι πλήρως αδιάφορη.
Τέλος θέλουμε σαν σύνδεσμος να συγχαρούμε το συγκεκριμένο blog που αγωνίζεται για το καλό του τόπου μας, και που παρόλο που είδε και φωτογράφισε την πινακίδα για να κάνει το άρθρο του και να πάρει τα κλικ του δεν κούνησε ούτε το μικρό του δαχτυλάκι για να διορθώσει το «έγκλημα» που κάναμε ώστε να μην το αντικρίσει κανείς τουρίστας και φύγει κακήν κακώς από την πόλη μας. Συγχαρητήρια επίσης και για το «φιξάρισμα» του άρθρου μετά τις πρώτες αντιδράσεις.
Υ.Γ. Ο σύνδεσμος μας δεν μασάει από απειλές και από μηνύσεις. Η ύπαρξη του αυτά τα 3+ χρόνια έχει πονέσει πολλούς αλλά κύριοι ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. Χαρτοπαιχτική λέσχη εμείς δεν θα γίνουμε πότε.
Θύρα 13 Σουφλίου
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.

