Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

12 Αυγούστου 2011

Ευχαριστημένος ο Σισέ

Ιδιαίτερα χαρούμενος είναι ο Τζιμπρίλ Σισέ για το γκολ που σημείωσε μπροστά στους οπαδούς της Λάτσιο στο Ολίμπικο. 

"Ήταν ένα σπουδαίο ξεκίνημα για μένα, αλλά και για την ομάδα που πρέπει να συνεχίσει να παίζει έτσι.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος επειδή αυτό είναι το δεύτερο γκολ μου με κεφαλιά και το πρώτο μου τέρμα στο Ολίμπικο μπροστά στους οπαδούς της Λάτσιο".

Επιμέλεια: Newspao.gr team

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!