Ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Κύρος Βασάρας, υποστήριξε σε δηλώσεις του ότι δεν θα δεχθεί καμία παρέμβαση στο έργο του στη διαιτησία. Αλλά, πριν διαβάσετε τις δηλώσεις του παρακάτω, θέλουμε να τον ρωτήσουμε, τι γνώμη έχει για την διατήρηση του Καλόπουλου στους πίνακες;
«Δεν υπάρχουν παρεμβάσεις και δεν πρόκειται να τις δεχτώ. Aν διαπιστώσω κάτι τέτοιο, δεν θα συνεχίσω»
«Πρέπει να καταλάβουν ότι και οι παράγοντες θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους. Ακόμα και µια αναπάντητη κλήση μπορεί να χρησιμοποιηθεί»
«Οι διαιτητές είναι εύκολος στόχος. Τους τόνισα ότι οι συνομιλίες τους πρέπει να είναι ξεκάθαρες. Δεν πρέπει µια καριέρα να καταστρέφεται από µια λάθος επιλογή της στιγμής ή του λεπτού».
«Σίγουρα θα κάνουν. Όποιος κάνει τα περισσότερα θα πρέπει ή να τον συνετίσουμε ή να του δώσουμε να καταλάβει ότι δεν είναι για αυτήν την κατηγορία. Θα δώσουµε ευκαιρίες σε όλο τον κόσµο. Δεν θα υπάρχει µπαµπούλας, όµως δεν θα παραβλέπουμε τα συνεχόµενα λάθη που θα οδηγούν σε κατώτερη κατηγορία».
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!
