Στην Κωνσταντινούπολη, που κατά τη γνώμη μου είναι μια απο τις ομορφότερες πόλεις του κόσμου, θα διεξαχθεί τις πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου ένα διμερές τουρνουά μπάσκετ με την επωνυμία Two Nations Cup Tournament.
Σε αυτό το τουρνουά θα λάβουν μέρος ομάδες από την Ελλάδα και τηνΤουρκία. Μάλιστα όπως γνωστοποιήθηκε στα μέσα ενημέρωσης, βασική επιδίωξη των διοργανωτών είναι βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι σχέσεις των δύο χωρών μέσω του αθλητισμού και ειδικότερα μέσω του μπάσκετ.
Για όσους δεν γνωρίζετε να σας πληροφορήσω πως στο συγκεκριμένο τουρνουά θα λάβουν μέρος οπρωταθλητής Ευρώπης Παναθηναϊκός, ο Ολυμπιακός, η Φενέρ/ Ούλκερ και η Αναντόλου Εφές. Οι εμπνευστές του τουρνουά, θέλοντας προφανώς να προστατεύσουν το κύρος του, αποφάσισαν πως σύλλογοι προερχόμενοι από την ίδια χώρα, να μην βρεθούν αντίπαλοι μεταξύ τους. Έτσι σε καμία περίπτωση ο Παναθηναϊκός δεν θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό.
Στο σκεπτικό των διοργανωτών είναι κατασταλαγμένη η άποψη το τουρνουά να γίνεται μια φορά στην Ελλάδα και μια φορά στην Τουρκία. Συνεπώς του χρόνου τα παιχνίδια θα φιλοξενηθούν εκτός απροόπτου στο κλειστό των ολυμπιακών εγκαταστάσεων.
Όπως προανέφερα οι διοργανωτές επιθυμούν να καθιερώσουν ένα τουρνουά υψηλού επιπέδου, το οποίο παραλλήλως θα προσπαθήσει να δημιουργήσει καλύτερες προϋποθέσεις για την σύσφιξη σχέσεων των δύο χωρών. Εναγωνίως λοιπόν περιμένω τα αποτελέσματα του πρώτου τουρνουά, που όπως και να το κάνουμε έχει απο μόνο του ιστορικό χαρακτήρα. Και που ξέρετε, στα πεδία που απέτυχαν η πολιτική και οι πολιτικοί, υπάρχουν πολλές πολλές πιθανότητες να πετύχει ο αθλητισμός.
sportaction
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!

