Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

9 Μαΐου 2011

Στα χνάρια του Ολυμπιακού...

Γράψαμε προηγουμένως για τα χάλια του βόλεϊ του Ολυμπιακού και το οτι δεν θα συμμετέχει του χρόνου στο Champions League, αλλά και ο Παναθηναϊκός φαίνεται να ακολουθεί κατά πόδας...

Στην σημερινή σύσκεψη με την Ομοσπονδία οι «πράσινοι» επιφυλάχθηκαν να απαντήσουν μέχρι την Πέμπτη για το τι θα κάνουν, καθώς η ΕΟΠΕ θέλει να αποφύγει περιπτώσεις όπως αυτή του γυναικείου τμήματος του «τριφυλλιού» που τιμωρήθηκε με ένα χρόνο καθώς αρχικά είχε δηλώσει συμμετοχή και μετά την απέσυρε.

Το παρών από τον Παναθηναϊκό έδωσε ο πρόεδρος του ΤΑΑ Στράτος Σωπήλης, ο οποίος ωστόσο δεν απάντησε, κάτι που αναμένεται να γίνει αύριο, μετά την σύσκεψη της Διοικούσας Επιτροπής. Η αλήθεια είναι πως με τα έως τώρα δεδομένα οι «πράσινοι» δείχνουν αρνητικοί, ωστόσο ακόμα και να πουν το όχι, μπορούν μέχρι την τελευταία στιγμή να αλλάξουν την απόφασή τους, αν μέχρι τότε έχει φανεί κάτι θετικό στα διοικητικά ενόψει φυσικά των εκλογών του Ερασιτέχνη.

πηγη;leoforos