Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

9 Μαΐου 2011

Η σήψη του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού, προκαλεί οίκτο σε όλους



Ο Πάνος Βόγλης γράφει στο Blog του στο Theplayer.gr:

Το πιο εύκολο πράγμα μετά από ήττες (και δη ήττες με κάτω τα χέρια) είναι να βρεις ενόχους, να αναθεματίσεις και να σηκώσεις τους τόνους. Το πιο δύσκολο είναι να δεις ψύχραιμα την κατάσταση και να μην πέσεις σε λαϊκισμούς και αφορισμούς.
Όσοι πίστευαν ότι οι πράσινοι θα έφευγαν νικητές από την Τούμπα μάλλον το στήριζαν στην τύχη και στην καλή παράδοση που δημιούργησε την τελευταία διετία ο Παναθηναϊκός επί του ΠΑΟΚ. Αποκλείεται να το τεκμηρίωναν με ποδοσφαιρικά κριτήρια, ειδικά με τις απουσίες που είχαν οι πράσινοι και αναγκάστηκε ο Φερέιρα να βάλει κεντρικό αμυντικό δίδυμο τους Κατσουράνη, Σαριέγκι. Ότι πιο αργό δηλαδή κυκλοφορεί στην Ευρώπη σε αυτές τις θέσεις. Επίσης ο 65χρονος τεχνικός αν είχε μελετήσει σοβαρά τον ΠΑΟΚ θα έπρεπε να σκαρφιστεί κάτι για να περιορίσει τον Βιερίνια. Δεν λέμε να τον εξαφανίσει, έστω να του κόψει πέντε σέντρες, δύο ντρίμπλες, κάπως να τον εκνευρίσει. Άλλαξε πτέρυγα ο Χάβος στον Βιερίνια, τον έβαλε πάνω στον (ελάχιστο παίκτη για το τριφύλλι) Ιωαννίδη και αντίο ζωή. Ο Φερέιρα αιφνιδιάστηκε από κάτι τόσο απλό, άρα έχει μεγάλη ευθύνη για την ήττα.

Όποιος ζει στην Παιανία ή μαθαίνει αρκετά από όσα γίνονται σε αυτή, γνώριζε πως οι προπονήσεις δεν είχαν ένταση, οι παίκτες έδειχναν ξενερωμένοι και το τεχνικό επιτελείο φαντάζει ανήμπορο να αλλάξει αυτή την κατάσταση. Το έχει αφήσει...στη μοίρα και στην τύχη. Απείθαρχοι παίκτες, τσακωμοί και μουρμούρα, χαλαρότητα και αδιαφορία. Αυτές οι λέξεις συνθέτουν το σκηνικό της ομάδας ποδοσφαίρου και ο «άσος» την Κυριακή στην Τούμπα, δεν συνιστά έκπληξη.

Η γνώμη μας είναι πως δεν έχει νόημα να σταθούμε σε ατομική κριτική του Βύντρα που σέρβιρε έτοιμο το γκολ στον Αθανασιάδη ή στον Ιωαννίδη που αυτή τη στιγμή δεν έχει θέση βασικού ούτε στην δεύτερη ομάδα του Παναθηναϊκού. Ούτε του Λάζαρου που χάθηκε γενικώς σε ένα γήπεδο που δεν τον πάει από κάθε άποψη. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και στον Παναθηναϊκό υπάρχουν πολλά ψάρια με αρκετή βρώμα. Αν οι πράσινοι καταφέρουν με κάποιο μεταφυσικό τρόπο να βγουν πρώτοι στα πλέι-οφ δεν θα πρέπει να κρύψουν τα προβλήματα τους κάτω από το χαλάκι, αλλά να τα αντιμετωπίσουν με ειλικρίνεια και θάρρος. Ο Φερέιρα δεν μπορεί να συνεχίσει έτσι και του χρόνου, εκτός αν ενισχυθεί με κάποιον άνθρωπο με πυγμή στα αποδυτήρια. Την Κυριακή πλακώθηκαν ο Σισέ με τον «Κάρα» και αυτός παρενέβη αφού τελείωσε το συμβάν και τους μίλησε σαν καθηγητής σε σχολείο.

Η ομάδα δεν μπορεί να συμμαζευτεί μέχρι να τελειώσουν τα πλέι-οφ, το πλάνο του προπονητή δεν αποδίδει, γιατί υπάρχει πρόβλημα στη ψυχολογία του συνόλου και η κατάσταση δείχνει μη αναστρέψιμη. Για να μην μακρηγορούμε άλλο. Ο Παναθηναϊκός χρειάζεται γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή. Σε όλα τα επίπεδα. Όσο αυτό δεν γίνεται, μην περιμένετε αποτελέσματα με διάρκεια, αλλά παρακμή διαρκείας.



Πάνος Βόγλης από Theplayer.gr