
Γράφει ο αναγνώστης Δημήτρης:
Απο οτι βλέπουμε στον Παναθηναικο δεν ταιριαζει η πολυμετοχικότητα και το πληρώσαμε, πρεπει επιτέλους να βάλουν ''αληθινα'' χρήματα δεν πάει αλλο αυτο το χάλι.
Ας μην κρύβονται αλλο πίσω απο το δάκτυλό τους, χρειαζεται να καταλάβουν οτι πρέπει να κάνει κουμάντο ενας για να πάει καλά ο Παναθηναικός.
Αυτο που μας καίει ειναι να μην φύγει ο Τζιμπριλ Σισε το καλοκαίρι-απο οτι είδαμε εχει τετοιο συμβόλαιο που δεν το βρισκει πουθενά αλλου στην Ευρώπη και εξαρτάται απο αυτον γιατι νιώθει καλά στην Ελλάδα και δεν θέλει να φύγει.
Τώρα περιμένουμε το καλοκαίρι για τις μεταγραφές και θα δουμε τοτε αν θα βάλουν χρήματα για να καλυψουμε τα κενά της ομάδας, αρκει να πάρουμε εναν σωστό τεχνικό διευθυντή (manager).
Τέλος, το καλοκαίρι έπρεπε να πάρουμε τέσσερες-παίκτες κανονίστε να κάνεται τα ίδια και φέτος.
