Στον Παναθηναϊκό αφήνουν πίσω τον αποκλεισμό από το Κύπελλο και στρέφουν το ενδιαφέρον τους στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στην «Τούμπα», με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα.
Η απογοήτευση στο... στρατόπεδο του «τριφυλλιού», έπειτα από τον αποκλεισμό από το Κύπελλο είναι φυσικό να υπάρχει, ωστόσο όλοι κρατάνε την πολύ καλή εικόνα που παρουσίασε η ομάδα σε ολόκληρη την αναμέτρηση. Περιθώρια για απώλειες δεν υπάρχουν για τους «πράσινους» που πάνε στη Θεσσαλονίκη με αποκλειστικό στόχο τη νίκη, έτσι ώστε να διατηρήσουν όσες ελπίδες έχουν για την κατάκτηση του τίτλου.
Η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ ξεκίνησε την Πέμπτη, με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα να αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα. Δεδομένη είναι η απουσία του Λουκά Βύντρα που αποβλήθηκε στο ματς κυπέλλου με την ΑΕΚ, ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή του Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ που εξακολουθεί αν αισθάνεται ενοχλήσεις στην γάμπα και για ακόμα μία φορά ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.
Το μεγαλύτερο ερωτηματικό και συνάμα «πονοκέφαλος» για τον Πορτογάλο τεχνικό, δεν είναι άλλο από τον Τζιμπρίλ Σισέ. Ο Γάλλος φορ έχει υποστεί διάταση συνδέσμου και η συμμετοχή του θα αποφασιστεί την Παρασκευή, όταν θα εξεταστεί εκ νέου από το ιατρικό τιμ. Δύσκολη, βέβαια, είναι και η περίπτωση του Κώστα Κατσουράνη, που έχει ένα αιμάτωμα πάνω από το γόνατο και ακόμα και αν συμπεριληφθεί στην αποστολή, δύσκολα θα βρεθεί στο αρχικό σχήμα.
Με τραυματισμό από την αναμέτρηση με την Ένωση, αποχώρησε και ο Ορέστης Καρνέζης καθώς ο πορτιέρο των «πράσινων» αποκόμισε μια θλάση στο δικέφαλο στο 91ο λεπτό του ματς.
Στήριξη από διοίκηση
Στην προπόνηση της Πέμπτης, έδωσε το παρών και ο Δημήτρης Γόντικας, ο οποίος μίλησε στους παίκτες του «τριφυλλιού» και τους τόνισε ότι η διοίκηση θα είναι δίπλα τους:
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εμφάνιση που κάνατε. Όπως είδαν όλοι ήμασταν εκείνοι που αξίζαμε την πρόκριση. Με αυτό τον τρόπο θα αντιμετωπίζουμε όλα τα ματς μέχρι το τέλος της σεζόν. Κανείς δεν πίστευε στην ανατροπή αλλά τελικά την καταφέρατε, έτσι και στο πρωτάθλημα πρέπει να παλέψετε μέχρι τέλους για να πετύχετε κάτι ανάλογο. Εμείς θα είμαστε κοντά σας σε ότι χρειαστείτε».
