Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

26 Αυγούστου 2010

«Στον Παναθηναϊκό γιατί είμαι... πράσινος»


Έφθασε στην Αθήνα πριν από λίγη ώρα ο Ρομέιν Σάτο προκειμένου να γνωρίσει λίγο καλύτερα την πόλη όπου θα ζει για τα επόμενα τρία χρόνια τουλάχιστον βάση του συμβολαίου που έχει υπογράψει στον Παναθηναϊκό. Ο Αφρικάνος φόργουορντ άνοιξε τον "χορό" των αφίξεων για το "τριφύλλι" του οποίου οι παίκτες σιγά- σιγά μαζεύονται με δεδομένο ότι την Τετάρτη 1/9 έχουν ραντεβού για την πρώτη προπόνηση ενόψει της προετοιμασίας για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

"Μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού, παρά την... κούραση που έχω από το ταξίδι" είπε ο Σάτο και συνέχισε: "Ο Παναθηναϊκός είναι από τους κορυφαίους συλλόγους στην Ευρώπη οπότε αισθάνομαι υπέροχα που θα είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Υπήρξαν προτάσεις από πολλές ομάδες αλλά η θέλησή μου ήταν να έρθω στον Παναθηναϊκό. Οι στόχοι είναι μεγάλοι, αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε να τους πετύχουμε. Γνωρίζω αρκετούς από τους νέους συμπαίκτες μου καθώς αντιμετώπισα τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα, όπως επίσης ξέρω και τον προπονητή της ομάδας. Η πρόκληση είναι μεγάλη κι ανυπομονώ να παίξω. Δεν επιθυμώ να πω πολλά λόγια, είμαι σε μιά νέα ομάδα, είναι μιά νέα πρόκληση... Έχω πολλά να μάθω και θα προσπαθήσω να προσαρμοστώ όσο το δυνατόν συντομότερα" υπογράμμισε ο 29χρονος παίκτης που όταν ρωτήθηκε για το λόγο που επέλεξε τον Παναθηναϊκό παρά το γεγονός ότι υπήρχε πρόταση κι από τον Ολυμπιακό, τόνισε το... πράσινο χρώμα της νέας του ομάδας όσο και της τέως (της Σιένα): "Δεν είναι και τόσο εύκολο να απαντήσω αλλά το σίγουρο είναι πως θα συνεχίσω να φοράω τα πράσινα που φορούσα και στη Σιένα. Άρα είμαι... πράσινος! Βεβαίως και γνωρίζω για την αντιπαλότητα που υπάρχει ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό και πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος ν' ανταποκριθώ στις απαιτήσεις τόσο μεγάλων αγώνων".

Καταλήγοντας ο Ρομέιν Σάτο έπλεξε το εγκώμιο των οπαδών του Παναθηναϊκού: "Είναι οι καλύτεροι στην Εύρώπη... Έχουν παλμό, πάθος για την ομάδα τους, γεμίζουν το ΟΑΚΑ κι ανυπομονώ να παίξω σε μιά τέτοια ατμόσφαιρα" κατέληξε ο 29χρονος Αφρικάνος φόργουορντ