Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

14 Αυγούστου 2010

Η επιθυμία του Ζιλμπέρτο


Ο Ζιλμπέρτο Σίλβα έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: «Θέλω να μείνω στον Παναθηναϊκό», αναφερόμενος στις φήμες που τον ήθελαν κοντά στη Φλαμένγκο. Ο Βραζιλιάνος άσος του Παναθηναϊκού μίλησε ακόμα για τους Σίντνεϊ Γκοβού και Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ αλλά και τους στόχους της ομάδας στη νέα σεζόν.

Ήσουν ο τελευταίος παίκτης που ενσωματώθηκες στη προετοιμασία σε τι κατάσταση βρίσκεσαι;
"Δεν μπορώ τώρα να είμαι στο 100%, είναι φυσιολογικό. Ήρθα πιο αργά από τα υπόλοιπα παιδιά. Πρέπει να συνεχίσω να προπονούμαι και να παίζω παιχνίδια για να φτάσω στο ίδιο επίπεδο στο οποίο είναι οι συμπαίκτες μου".

Είδαμε τον Παναθηναϊκό να παίζει πριν από δέκα μέρες κόντρα σε Ίντερ και Μίλαν να αποδίδει πάρα πολύ καλά, όχι όμως και κόντρα στον Ατρόμητο;
"Πολλοί παίκτες έλειπαν από το ένα παιχνίδι στο άλλο. Αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Αλλά πάντα όταν παίζεις στην Ελλάδα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ομάδες όπως ο Ατρόμητος αγωνίζονται διαφορετικά. Για εμάς ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι, παρότι ήταν φιλικό. Θέλαμε να το κερδίσουμε και προσπαθήσαμε αρκετά".

Ξεκίνησες προετοιμασία πριν από δεκαπέντε μόλις μέρες και αγωνίστηκες για 90λεπτά κόντρα στον Ατρόμητο, πως τα καταφέρνεις;
"Είναι σημαντικό, προσπαθώ να πιέζω τον εαυτό μου για να αποδίδει το μάξιμουμ που μπορώ. Γνωρίζω ότι είμαι πολύ μακριά σε σχέση με τους συμπαίκτες ιδίως όσον αφορά τη φυσική κατάσταση. Και πρέπει να πιέζω τον εαυτό μου καθημερινά στις προπονήσεις δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό. Ήταν σημαντικό να τελειώσω το ματς και να παίξω για 90 λεπτά. Και είμαι σίγουρος ότι στο επόμενο παιχνίδι θα είμαι ακόμα καλύτερος".

Η ομάδα έχει μείνει σχεδόν η ίδια με δύο πολύ σημαντικές προσθήκες τον Μπουμσόνγκ και τον Γκοβού ποια είναι η άποψη σου;
"Είναι πολύ σημαντικοί παίκτες. Είναι ποδοσφαιριστές υψηλού επίπεδου και έχουν μεγάλη εμπειρία και από το Τσάμπιονς Λιγκ και τις εθνικές τους ομάδες. Θεωρώ ότι θα μας βοηθήσουν πολύ με την εμπειρία τους και την ποιότητα τους στο Τσάμπιονς Λιγκ. Θα είναι πολύ χρήσιμοι για την ομάδα".

Πολλά γράφτηκαν για σένα στο διάστημα που ήσουν στη Βραζιλία ότι είχες πρόταση και συμφώνησες με τη Φλαμένγκο τελικά τι ισχύει;
"Τίποτα, το μόνο που έγινε ήταν πως γράφτηκε ότι συμφώνησα με τη Φλαμένγκο, ήταν μια φήμη και δεν ήταν αλήθεια. Για να συμφωνήσω με την Φλαμένγκο θα πρέπει να έχω άδεια από τον Παναθηναϊκό. Όταν ήμουν εκεί κανένας από το κλαμπ δεν μου τηλεφώνησε να μου πει κάτι τέτοιο. Είναι νορμάλ να ακούγονται τέτοια πράγματα. Και όταν ήρθαν όλοι υπήρχαν συνέχεια φήμες ότι θα φύγω, αλλά είμαι ακόμα εδώ".

Έχεις άλλον ένα χρόνο συμβόλαιο με την ομάδα ποια είναι η επιθυμία σου, θέλεις να ανανεώσεις από τώρα ή να εξελιχθούν τα πράγματα με τη σειρά τους;
"Αυτό αφορά το κλαμπ. Έχω πει ότι είμαι πολύ χαρούμενος στην Ελλάδα και θα ήθελα να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό. Αλλά δεν εξαρτάται μόνο από μένα. Την περσινή χρονιά οι εκπρόσωποι μου ξεκίνησαν συζητήσεις με το κλαμπ. Αλλά η σεζόν τελείωσε και αυτές δεν προχώρησαν.
Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει και δεν ξέρω αν θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις που ξεκινήσαμε πέρυσι. Ας περιμένουμε και θα δούμε. Το σημαντικό τώρα είναι πως ό,τι είναι να συμβεί θα συμβεί. Εγώ είμαι χαρούμενος που είμαι στον Παναθηναϊκό και θα ήθελα να παραμείνω για μια ακόμη χρονιά. Αν βέβαια αυτό είναι επιθυμία και του ίδιου του συλλόγου. Αλλά δεν υπάρχει βιασύνη όλα θα έρθουν στην ώρα τους".

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το πρωτάθλημα, ποιοι είναι οι στόχοι του Παναθηναϊκού, θεωρείς πως είστε το φαβορί;
"Όλοι ξεκινάνε από το μηδέν και έχουν τις ίδιες πιθανότητες. Δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε το φαβορί. Εξαρτάται όμως από εμάς να πάρουμε και πάλι το νταμπλ αρκεί να συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας όπως πέρσι. Το μόνο για το οποίο μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι πως η φετινή σεζόν θα είναι ακόμα πιο δύσκολη για εμάς από ό,τι η περσινή".

Η φετινή χρονιά θα είναι αρκετά διαφορετική για εσάς γιατί υπάρχει και το Τσάμπιονς Λιγκ η κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση;
"Είναι ένα πολύ μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ. Όλοι θέλουμε να παίξουμε και ελπίζω να τα πάμε καλά όχι μόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά σε όλες τις διοργανώσεις στις οποίες θα λάβουμε μέρος".