Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

28 Αυγούστου 2010

Μπάσκετ: "Δεν θα έπαιζα στον Ολυμπιακό"


Αποσπάσματα από την συνέντευξη του Αντώνη Φώτση στην εφημερίδα «Derby News»:


Γιο το αν θα πήγαινε στον Ολυμπιακό: «Δεν θα ήθελα να πω κάτι απόλυτο, γιατί είναι δύσκολοι καιροί και δεν ξέρεις τι μπορεί χτύπα ξύλο να συμβεί και να αναγκαστείς να το κάνεις. Όπως είμαι αυτή τη στιγμή και με τα δεδομένα που έχω θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο να πάω στον Ολυμπιακό. Όχι γιατί έχω κάποιο προσωπικό πρόβλημα μαζί τους αλλά γιατί απλά δεν θα αισθανόμουν εγώ ο ίδιος άνετα»


Για την πρόταση του ΟΣΦΠ που αρνήθηκε: «Η αλήθεια είναι οως υπήρχε ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό, αλλά εγώ σαν άνθρωπος δεν ήθελα να τους κοροϊδέψω. Δεν ήθελα να τους κρατήσω μέσα στο παιχνίδι της μεταγραφής μου μόνο και μόνο για να μπορέσω να πάω κάπου αλλού με περισσότερα λεφτά. Εγώ τους εξήγησα από την αρχή το σκεπτικό μου, για να είμαι εντάξει απέναντί μου, όπως ήταν και αυτοί. Δηλαδή δεν είχαμε πρόβλημα να μου πουν τι πιστεύουν και έτσι και εγώ ήθελα να είμαι εντάξει μαζί τους.»


Για τον Σάτο: «Είναι πολύ καλόις παίκτης, από τα καλύτερα 3αρια στην Ευρώπη, πολύ αλτικός και πιστεύω πως θα μπορέσει να βοηθήσει την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.»


Για την περασμένη σεζόν: «Πάντα ο Παναθηναϊκός ξεκινάει τη χρονιά έχοντας στο μυαλό του και τους τρεις στόχους. Σίγουρα η περσινή χρονιά ήταν δύσκολη για μας γιατί χάσαμε τους δύο από τους τρεις στόχους και όταν είσαι στον Παναθηναϊκό πάντα θέλεις να κερδίζεις όλους τους τίτλους. Έφταιξε το γεγονός πως δεν ξεκινήσαμε καλά και μέχρι τα μισά της σεζόν δεν παίζαμε όπως έπρεπε. Κλείσαμε όμως τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο, με την κατάκτηση του πρωταθλήματος και αυτό μας έκανε ιδιαίτερα χαρούμενους»


Για τον κόσμο: «Τους ευχαριστούμε για την στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια, αλλά κυρίως για την περασμένη χρονιά που ήτα ιδιαίτερα δύσκολη και μας συμπαραστάθηκαν και ήταν εκεί για μας. Θέλω να ξέρουν πως εμείς πάντα όταν μπαίνουμε στο γήπεδο προσπαθούμε για το καλύτερο και δεν παίζουμε μόνο για τον εαυτό μας. Παίζουμε και για τον κόσμο, γιατί και αυτός έχει μερίδιο στις νίκες και στις επιτυχίες του Παναθηναϊκού.»