Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

4 Ιουλίου 2010

Λατρεία για Γκοβού!

Στην Αθήνα βρίσκεται από τις 23:30 του Σαββάτου το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, Σίντνεϊ Γκοβού. Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός έτυχε θερμής υποδοχής από περίπου 250 οπαδούς που βρέθηκαν στην αίθουσα αφίξεων του «Ελ. Βενιζέλος» και στις λιγοστές του δηλώσεις φάνηκε εντυπωσιασμένος με την ατμόσφαιρα.


«Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για αυτό που βλέπω τώρα μπροστά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό. Ανήκω πλέον σε ένα μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο, όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα έχω την ευκαιρία να παίξω μαζί με έναν πολύ καλό ποδοσφαιριστή και πολύ καλό μου φίλο, τον Τζιμπρίλ Σισέ», είπε ο πρώην άσος της Λιόν. Οι φίλοι των «πρασίνων» πρόλαβαν να βγάλουν και σύνθημα για τον διεθνή χαφ και του το τραγουδούσαν μέχρι την είσοδό του στο αυτοκίνητο! Μάλιστα, ήταν τέτοια η λατρεία του κόσμου που τον ανάγκασε λίγο πριν αναχωρήσει, να ανοίξει το παράθυρο και να χαιρετήσει ξανά τους φιλάθλους!

Να σημειωθεί ότι στο αεροδρόμιο βρέιθηκε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος, Δημήτρης Γόντικας και ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ, Φάνης Βουτσάρας για να τον υποδεχτούν.

Επόμενη στάση του Γκοβού είναι το ξενοδοχείο. Εκεί θα διαμείνει το βράδυ και αύριο το πρωί θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις για να ολοκληρωθεί και τυπικά η μεταγραφή του στο «τριφύλλι».

Υπενθυμίζεται, ότι οι υπογραφές στο συμβόλαιο έχουν πέσει. Χθες όλη ημέρα ο Παναθηναϊκός είχε συζητήσεις με τον Γάλλο μεσοεπιθετικό και τον μάνατζέρ του. Οι δύο πλευρές τα βρήκαν για τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου, τις απολαβές του ποδοσφαιριστή αλλά και την εμπορική εκμετάλλευση του. Οι ετήσιες απολαβές του παίκτη θα είναι 1,7 εκ. ευρώ αλλά ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστά τα μπόνους της συμφωνίας.