Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

15 Δεκεμβρίου 2014

O Χουάνμα μιλά για την προοπτική του Παναθηναϊκού

Το όνομα του Χουάν Μανουέλ Μαρέρο Μονθόν, κατά κόσμο Χουάνμα, μπήκε από χθες το βράδυ στην Παναθηναϊκή επικαιρότητα λόγω ενός ισπανικού δημοσιεύματος που τον ήθελε να βρίσκεται στο στόχαστρο του «τριφυλλιού».
Διαβάστε τι δήλωσε ο ίδιος στο site gazzetta για την προοπτική να αγωνιστεί με τη φανέλα του Παναθηναϊκού:

«Φυσικά, γνωρίζω καλά τον Παναθηναϊκό. Παίζει και ο φίλος μου ο Νάνο στην χώρα σας. Είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα, η οποία αγωνίζεται συχνά και στην Ευρώπη και σίγουρα θα αποτελούσε μια μεγάλη πρόκληση για την καριέρα μου. Αυτή την στιγμή, όμως, δεν έχω κάποια ενημέρωση για την ελληνική ομάδα. Είτε επίσημη είτε ανεπίσημη».

Είσαι στα 32. Σε αυτό το στάδιο της καριέρας σου θα επεδίωκες να βγεις εκτός Ισπανίας;

«Σίγουρα σε αυτό το σημείο της καριέρας μου, όπου είμαι πλέον πολύ ώριμος, θα με ενδιέφερε η προοπτική ενός Πρωταθλήματος εκτός Ισπανίας. Να δοκιμάσω τις δυνάμεις κάπου αλλού. Αλλά αυτό είναι απλά υποθετικό γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω κάτι από κάποια ομάδα εκτός Ισπανίας».

Παίζεις ως στόπερ αλλά και ως αριστερό μπακ. Ποια είναι η φυσική σου θέση;

«Μπορώ να παίξω και στα αριστερά, αλλά η βασική μου θέση είναι στο κέντρο της άμυνας. Εκεί αισθάνομαι καλύτερα από οπουδήποτε αλλού».