Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

11 Δεκεμβρίου 2014

"Θέλω να μείνω, θα δούμε..."

Ο Μάρκους Μπεργκ αναφέρθηκε στις συζητήσεις που γίνονται με τον Παναθηναϊκό για την επέκταση του συμβολαίου του.
Μετά το τέλος του αγώνα με την Εστορίλ (1-1) λοιπόν ο Σουηδός ερωτηθείς για το τι μέλλει γενέσθαι αναφορικά με το θέμα του συμβολαίου του, απάντησε: «Δεν μπορώ να πω κάτι εγώ. Εγώ μιλάω με τον εκπρόσωπό μου κι αυτός με τον Παναθηναϊκό. Είμαστε σε συζητήσεις, θα δούμε τι θα γίνει».

Αναφορικά με το θέμα που αφορά το ποσοστό μεταπώλησης (έχει γραφτεί για 12%, που είναι αυτό το οποίο ισχύει με την υπάρχουσα συμφωνία), υπογράμμισε: «Αυτά είναι δικές σας φήμες. Δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με τον ατζέντη μου, αυτός με την ομάδα και θα δούμε τι θα γίνει».

Στην ερώτηση για το αν ο ίδιος θέλει να μείνει στον Παναθηναϊκό, απάντησε: «Μιλάμε για μια συμφωνία που έχει τριετή ορίζοντα. Εγώ είμαι 28 χρονών, άρα καταλαβαίνετε πως είναι σημαντική η απόφαση. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και να βοηθάω την ομάδα και θα προσπαθήσω να γίνομαι καλύτερος για να το καταφέρω».

Όσο για τις προσδοκίες του κόσμου για πρωτάθλημα και Κύπελλο, σημείωσε: «Είμαστε ακόμα στον Δεκέμβριο. Υπάρχουν πολλά ματς. Όλοι θέλουν και πιστεύουν πως μπορούμε το πρωτάθλημα. Εμείς κοιτάμε πάντα το επόμενο ματς και το πώς να πάρουμε τη νίκη».