Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

17 Οκτωβρίου 2014

Διαψεύδει την σύλληψη ο Χριστοδούλου

Ο Φάνης Χριστοδούλου, διέψευσε με δηλώσεις του τις πληροφορίες ότι συνελήφθη στην Πάρο.



Σε διάψευση του ρεπορτάζ ότι συνελήφθη στην Πάρο, όπου αποτελεί πλέον τη μόνιμη κατοικία του, προέβη ο παλαίμαχος καλαθοσφαιριστής, Φάνης Χριστοδούλου. Ο ίδιος θεωρεί πως πρόκειται για σενάρια επιστημονικής φαντασίας και παραπέμπει όσους τα έγραψαν στην αστυνομία προκειμένου να μάθουν αν όντως συνέβη κάτι τέτοιο.

"Είναι γελοία πράγματα. Θα μπορούσαν να ρωτήσουν και την αστυνομία αν έχω συλληφθεί. Αυτοί που βγάζουν αυτά τα πράγματα, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο τα κάνουν. Εγώ έχω χαθεί από το αθλητικό περιβάλλον χρόνια και ξαφνικά με θυμήθηκαν" δήλωσε στο enikos.gr ο "μπέμπης" και συνέχισε:

"Aπό τη Δευτέρα που θα ανοίξουν τα δικαστήρια, θα ασχοληθεί ο δικηγόρος μου. Είναι γελοίο. Εγώ είμαι στη δουλειά μου, τι να συλληφθώ; Αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας".

Θυμίζουμε τι αναφέρει το ρεπορτάζ: Ο παλαίμαχος μπασκετμπολίστας του Παναθηναϊκού, ο οποίος ήταν μέλος της Εθνικής μας ομάδας που κατέκτησε το Ευρωμπάσκετ του 1987, συνελήφθη, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε εκδοθεί σε βάρος του απόφαση προσωποκράτησης, έπειτα από τη δικαστική προσφυγή εναντίον του, από πρώην εργαζόμενο στις επιχειρήσεις του.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο «μπέμπης» του ελληνικού μπάσκετ είναι ιδιοκτήτης κατασκευαστικής εταιρείας στην Πάρο, όπου διαμένει μόνιμα, και ο αντίδικος του, υπήκοος Αλβανίας, είχε πάθει ηλεκτροπληξία.

Ο τελευταίος προσέφυγε με αγωγές και μηνύσεις εναντίον του, ζητώντας αποζημίωση για το εργατικό ατύχημα, καθώς έμεινε παράλυτος από τη μέση και κάτω.

Η ασφαλιστική εταιρεία του έβγαλε αποζημίωση 100.000 ευρώ, την οποία δεν αποδέχτηκε και τελικά, ενώ πέτυχε την έκδοση δικαστικής απόφασης υπέρ του για χρηματική ικανοποίηση ύψους περίπου των 280.000 ευρώ, με παράλληλη απόφαση προσωποκράτησης στην περίπτωση της μη καταβολής τους.

«Δεν έχω λεφτά για την αποζημίωση, κλείστε με φυλακή»

Αποτέλεσμα τούτου ήταν ο παλαίμαχος μπασκετμπολίστας να κρατηθεί για δύο ώρες στο αστυνομικό τμήμα της Πάρου, πριν οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα, από τον οποίο αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Ο Φάνης Χριστοδούλου φέρεται να δήλωσε στους αστυνομικούς ότι δεν έχει να δώσει τα χρήματα της αποζημίωσης, επισημαίνοντας ότι είναι διατεθειμένος να πάει ακόμη και στη φυλακή.