Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

27 Αυγούστου 2014

Κούγια αυτά ποιος τα είπε;

Με αφορμή τη χθεσινή κωλοτούμπα του Κούγια και το προσκύνημα στη... Μέκκα, το Newspao.gr θυμάται...

Ο Κούγιας δήλωσε χθες πως... ποτέ δεν είχε πρόβλημα με τον ΟΣΦΠ και τον Μαρινάκη, σωστά;

Λάθος! Για θυμηθείτε...

8/9/2012: «Αυτό το παχύσαρκο παιδάκι που δεν ξέρω πώς έκανε χρήματα και πώς του επετράπη από την ΕΕΑ να πάρει τον Ολυμπιακό, που νομίζει ότι μπορεί να μεταφέρει στο ποδόσφαιρο, ό,τι κάνει στην καθημερινότητα του. Μιλάμε για μία καθημερινότητα που τον συνοδεύουν καμία 15αριά φουσκωτοί, που στο παρελθόν έχει δώσει δικαιώματα με τέτοιου είδους συμπεριφορές».

13/9/2012: «Γιατί πρέπει σήμερα να μάθει ο ελληνικός λαός. Ειδικά από τότε που αγόρασε ο Βαγγέλης Μαρινάκης τις μετοχές του Κόκκαλη υπάρχει μια χούντα στην κυριολεξία στο ελληνικό ποδόσφαιρο, όπου το 1/10 των οπαδών πανηγυρίζει και είναι αυτοί που δεν έχουν την λεβεντιά που έχουν οι Ολυμπιακοί και τα 9/10 δυστυχούν.

Θα σας δείξω τι συμβαίνει από εκείνη την ημέρα και μετά. Δεν τον έχω συναντήσει ποτέ. Από το 2009 και μετά κάνει κουμάντο ο Μαρινάκης και σήμερα θα καταλάβουν όλοι τι συμβαίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Κι αν υπάρχει κυβέρνηση κι αν θέλει να τιμήσει τα παντελόνια του ο Ιωαννίδης, ο Σαρρής και οι ποδοσφαιρικοί εισαγγελείς πρέπει να πάρουν μέτρα. Αν δεν αγωνιστούμε όλοι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες. Εγώ ο Βελλής, ο Κωστούλας, ο Παπουτσάκης, ο Πανόπουλος, ο Αρβανιτίδης κι άλλοι δεν θα αλλάξει τίποτα».

25/4/2013: «Ο Μαρινάκης είναι σκουπίδι, δεν μπορεί να μου συγχωρέσει ότι από τις τηλεφωνικές συνομιλίες ανθρώπων τους οποίους δεν θα δεχόμουνα στο γραφείο μου για να αναλάβω υποθέσεις τους, βρέθηκε ο ίδιος να συζητάει μαζί τους για διαιτητές και να αναδεικνύει μια εγκληματική προσωπικότητα. Εγώ έφτασα στο σημείο που δεν είχα πότε προστασία, που οδηγώ μόνος να είμαι διαρκώς πλέον με προστασία και να μη μπορώ να πάω μόνος ούτε σε ένα προσωπικό ραντεβού. Γιατί; Για να μπορώ να βρεθώ ως μάρτυρας στο δικαστήριο εναντίον όλων αυτών των ανθρώπων. Τα ίδια τραβάει τώρα και ο Αλαφούζος επειδή καταδικάζει αυτές τις συμπεριφορές και είναι αιρετικός απέναντι σε όλες αυτές τις ομάδες της Σούπερ Λίγκα. Όταν οι 10 απ αυτές έχουν αναμειχθεί σε αυτή την υπόθεση».

09/07/2014: «Δεν μπορούν να μην καταλήξουν κάπου. Θα κάνω παραστάσεις στην ΟΥΕΦΑ και στη ΦΙΦΑ, δεν θα αφήσω κάτι. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσουν τα δικαστήρια. Πώς να αφήσεις κάτι όταν ακούς ότι αυτός δε φοβάται και πρέπει να τον τουμπανιάσουμε; Στις κασέτες ακούγεται τι θα μου κάνει εμένα ο Μαρινάκης με τον Καραπαππά. Τα λένε οι ίδιοι από πακιστανικά τηλέφωνα. Παράλληλα, ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας πρέπει να παρέμβει άμεσα».