Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

7 Ιουλίου 2013

"Όνειρο μου να παίξω στον Παναθηναϊκό"

Η Καββαδία μίλησε για τους στόχους της και δηλώνει αισιόδοξη ότι το «τριφύλλι» θα επιστρέψει ξανά στην κορυφή!

Αποσπάσματα από όσα είπε Πράσινη:

Τι θέλεις να πετύχεις με την πράσινη φανέλα;
«Θα ήθελα να συνεισφέρω έτσι ώστε ο Παναθηναϊκός να επιστρέψει και πάλι στη κορυφή και να διατηρηθεί εκεί όπως γινόταν τα προηγούμενα χρόνια».

Μέχρι που πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει αυτός ο νεανικός Παναθηναϊκός;
«Με τις κατάλληλες προσθήκες και με πολύ δουλειά νομίζω ότι μπορεί να φράσει μέχρι και την κατάκτηση του πρωταθλήματος».

Ήταν για σένα όνειρο να παίξεις στην ομάδα με τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία του αθλήματος;
«Ναι, ήταν όνειρο για μένα, αλλά και βασικός στόχος να παίξω στη ομάδα ορόσημο του αθλήματος».

Πως προέκυψε η… τρέλα σου για τα τατουάζ; Θα ήθελες να «χτυπήσεις» ή αρκείσαι μόνο σε αυτά που ζωγραφίσεις με το χέρι;
«Δεν θα το έλεγα τρέλα, αλλά ζωγραφική που χρησιμοποιώ αντί για καμβά το σώμα. Ξεκινώντας από το σχολείο για διασκέδαση ανακάλυψα ότι θα μπορούσα να το εξασκήσω και πιο σοβαρά. Ωστόσο δεν θα ήθελα να κάνω τατουάζ πάνω μου. Αρκούμαι σε αυτά που ζωγραφίζω και φεύγουν, για να μπορώ να αλλάζω τα σχέδια πάνω μου».

Αν δεν ήσουν βολεϊμπολίστρια τι θα ήθελες να ήσουν;
«Θα ήθελα να ήμουν νηπιαγωγός, μιας και η αγωγή των μικρών παιδιών είναι κάτι πολύ σημαντικό για την μετέπειτα ζωής τους και θα μου άρεσε να ήμουν μέρος της διαπαιδαγώγησης τους».