Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Απριλίου 2012

Θίχτηκε ο Φραγκοσπανούλης!

Ο Βασίλης Φραγκοσπανούλης κάνει τα πάντα για να του δώσει σημασία ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και σε πρόσφατη... κλάψα το έπαιξε θιγμένος.

Θιγμένος, για δήλωση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς κατά την οποία ανέφερε πως αν έβλεπε τον Σπανούλη στο δρόμο δε θα τον χαιρετούσε.

«Δύο χρόνια που είμαι σε αυτή την ομάδα και δεν θέλησα ποτέ να προκαλέσω. Έτσι λένε ο χαρακτήρας μου και οι αρχές μου. Βλέπω ότι οι προπονητές του Παναθηναϊκού ξεπερνάνε τα όρια, όμως, και θα πω δύο κουβέντες και αυτές θα είναι τελευταίες. Ξέρει καλά ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς γιατί έφυγα από τον Παναθηναϊκό. Όσο για τον Δημήτρη Ιτούδη, με ξέρει καλά και ξέρει και τι αρχές που έχω από την οικογένεια μου. Εγώ δεν σκαρφαλώνω στις πλάτες άλλων, έχω μάθει στη ζωή μου ό,τι κερδίζω να το κερδίζω μόνος μου. Δεν θα αναφερθώ ξανά στο θέμα και σταματάω εδώ και τελειώνω», είπε ο Φραγκοσπανούλης.

Ωστόσο, έχει δίκιο! ΟΛΟΙ ξέρουμε γιατί έφυγε από τον Παναθηναϊκό... Είναι δύσκολο να μη σε λογαριάζει κανείς. Είναι δύσκολο να είσαι... δεύτερος και σε λεφτά και σε αξία σε μια ομάδα... Τουλάχιστον για εκείνον...



Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.