Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

4 Μαρτίου 2012

Φερέιρα: "Οσο είμαι εδώ η ομάδα θα συνεχίσει να πολεμά"

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα στάθηκε στο γεγονός ότι ο αγώνας απέναντι στον ΠΑΟΚ έγινε κεκλεισμένων των θυρών, ενώ τόνισε πως η ομάδα θα συνεχίσει να πολεμά για τον τίτλο.

"Ηταν ένας κρύος αγώνας. Ουσιαστικά το να παίζει κανείς χωρίς φιλάθλους κάτι που γίνεται στην Ελλάδα συχνά, δεν είναι μια ποινή που πηγαίνει προς τους φιλάθλους. Πηγαίνει η ποινή στο ποδόσφαιρο. Δεν θα ήθελα να πω κάτι άλλο γιατί αν μιλούσα θα έλεγα πολλά πράγματα που ίσως δεν ακουγόταν πολύ καλά και δεν θα ήταν έξυπνο να το κάνω εγώ.

Βάσει της καλής μου αγωγής και του σεβασμού μου στο ποδόσφαιρο, θα μου επιτρέψετε να μην κάνω κανένα από τα σχόλια που θα ήθελα", δήλωσε ο Πορτογάλος που μίλησε και για το ματς με τον Ολυμπιακό.

"Τίποτα δεν τελείωσε ακόμη. Σήμερα χάσαμε, δεν είμαστε πρωτοπόροι, αλλά απομένουν επτά αγώνες. Ελπίζω με τον Ολυμπιακό να παίξουμε με οπαδούς. Τους περιμένω στο ματς με τον Ολυμπιακό και είμαι σίγουρος πως και εκείνοι και εμείς, θυμόμαστε καλές περιόδους όπου κερδίζαμε κάθε αγώνας που είναι δύσκολος για εμάς. Είναι η πρώτη φορά που σταματάμε να είμαστε πρώτοι. Οσο είμαι εδώ η ομάδα θα συνεχίσει να πολεμά".

Επανερχόμενος στο ότι ο αγώνας με τον ΠΑΟΚ έγινε δίχως την παρουσία των φίλων των "πρασίνων" είπε: "Ας προσπαθήσουν οι υπεύθυνοι να λύσουν τα προβλήματα με άλλον τρόπο. Είναι η τέταρτη φορά που όσο είμαι εδώ παίζουμε χωρίς φιλάθλους. Δεν έχω δει τόσους αγώνες κεκλεισμένων των θυρών όπως διεξάγονται στην Ελλάδα. Οι υπεύθυνοι θα πρέπει να βρουν άλλη λύση, τα ματς κεκλεισμένων των θυρών δεν είναι λύση".

Διαβάστε ακόμη: Φερέιρα: "Μόνο οι δικοί μας οπαδοί είναι οι κακοί;"

Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.