Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

1 Σεπτεμβρίου 2011

"Να μείνουμε στην κορυφή"

Ο Ρομέιν Σάτο μίλησε σε αθλητική ιστοσελίδα και υποσχέθηκε πως θα κάνει τα πάντα, προκειμένου να κατακτήσει κι άλλους τίτλους με τη φανέλα του Παναθηναϊκού. 

«Πώς νιώθω; Νιώθω πολύ καλά, είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Είναι η δεύτερή μου χρονιά στον Παναθηναϊκό, είχαμε μία εξαιρετική χρονιά πέρυσι. Χάσαμε μερικούς παίκτες, από την περσινή ομάδα, ωστόσο παραμένουμε δυνατοί και θα προσπαθήσουμε για να κατακτήσουμε τίτλους».

«Ο στόχος μας είναι να υπερασπιστούμε τα πάντα. Αυτό δεν θα είναι εύκολο, αλλά εγώ και οι συμπαίκτες μου μπορούμε να τα καταφέρουμε».

«Μιλήσαμε αρκετές φορές με τον κόουτς. Φέτος οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες και θα προσπαθήσω να είμαι καλύτερος από πέρυσι. Θα προσπαθήσω να μάθω πολλά από την φετινή χρονιά από τον κόουτς».
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!